رژیم غذایی تست | فواید + برنامه غذایی هفتگی

0

رژیم غذایی تست ، همچنین به عنوان یک رژیم نان تست با پرتقال شناخته شده است، یکی از موثرترین و محبوب ترین های رژیم غذایی در سال ۲۰۱۷ است. این رژیم توسط پزشکان اروپایی طراحی شده است، اما به سرعت در سطح ایالات متحده، کانادا و استرالیا گسترش یافت. اگر دوست دارید نان، سبزیجات و میوه ها را بخورید، این رژیم برای شما مناسب است .

علاوه بر این، رژیم غذایی تست شامل مصرف روزانه دانه های مختلف است . ما این رژیم را دوست داریم چون سلامتی را ترویج می کند، برای خیلی ها سخت نیست و اکثر مردم طعم این گونه غذاها را دوست دارند.

این رژیم غذایی مبتنی بر مصرف روزانه پرتقال است که سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد، حاوی کالری بسیار کم است، از عفونت های مختلف جلوگیری و موجب سم زدایی بدن می شود. به دلیل مصرف کم آهن، این رژیم برای افراد مبتلا به کم خونی مناسب نیست. اگر بخواهید رژیم غذایی خود را با موفقیت به انجام برسانید، بسیار مهم است که برنامه غذایی که در زیر نشان داده شده است را دنبال کنید و هیچ غذایی را حذف نکنید.

رژیم غذایی تست – برنامه غذایی

صبحانه ناهار شام مجموع کالری روز
روز اول ۲۴۰ میلی لیتر چای سبز (۵۰ کالری)، چهار برش نان تست (۳۱ کالری)، یک پرتقال (۱۵۰ گرم) (۷۰ کالری) یک پرتقال (۷۰ کالری)، نصف فنجان (۱۱۵ گرم) خامه ترش (۲۰۰ کالری)، یک فنجان (۱۳۶ گرم) تخم مرغ پخته شده (۲۱۰ کالری) سه ​​تکه سبوسجات جو دوسر (۲۴ کالری)، دو عدد پرتقال (۱۴۰ کالری) و دو عدد گوجه فرنگی (۲۲۰ گرم – ۳۶ کالری)  ۸۳۱ کالری
روز دوم دو تکه نان چاودار (۱۶۰ کالری)، دو عدد پرتقال (۱۴۰ کالری) و نصف فنجان ماست تروفو (۱۲۵ کالری) ۱ فنجان (۷.۹ اونس یا ۲۲۵ گرم) گوشت گاو پخته (۴۰۰ کالری)، ۳ فنجان کاهو خرد شده با طعم لیمو (۱۷ کالری) و دو تکه نان چاودار (۱۶۰ کالری) یک عدد گوجه فرنگی (۱۸ کالری)، یک پرتقال (۷۰ کالری) و یک تکه نان چاودار (۸۰ کالری) ۱۱۷۰ کالری
روز سوم دو تکه نان برشته شده (۱۲۰ کالری) و یک عدد پرتقال (۷۰ کالری) یک عدد پرتقال (۷۰ کالری)، نصف فنجان تخم مرغ آب پز شده (۱۰۵ کالری) و یک چهار فنجان ماست تروفو (۶۰ کالری) سالاد ساخته شده از دو عدد گوجه فرنگی و دو عدد خیار با آب لیمو (۸۰ کالری) ۵۰۵ کالری
روز چهارم یک تکه نان گندم تند (۸۰ کالری) و یک عدد پرتقال (۷۰ کالری) ۳.۵ اونس (۱۰۰گرم) پنیر سخت (۴۵۰ کالری) و یک تکه نان گندم تست (۸۰ کالری) یک فنجان (۱۱۰ گرم) سیب خرد شده (۵۷ کالری) و یک فنجان( ۱۴۰ گرم) گلابی خرد شده (۸۰ کالری) ۸۱۷ کالری
روز پنجم ۲۴۰ چای سبز (۵۰ کالری)، دو برش نان سبوس (۱۵ کالری) و یک پرتقال (۷۰ کالری) یک فیله (۵ اونس یا ۱۵۵ گرم) ماهی خال مخطط (۲۰۰ کالری) و یک تکه نان تست برشته  (۸۰ کالری) سالاد ساخته شده از یک فنجان کاهو، سه عدد گوجه فرنگی و دو عدد خیار با طعم آب لیمو (۹۵ کالری) ۵۱۰ کالری
مطالب مرتبط
چالش ۳۰ روز غذای سالم: عدس برای انرژی زایی در سراسر روز

خلاصه

loading...

رژیم غذایی برای پانزده روز (۳ سیکل ۵ روزه) طول می کشد و میانگین کاهش وزن در زنان ۸.۸ پوند  (۴کیلوگرم) و ۱۲ پوند (۵.۵ کیلوگرم) در مردان است.

برای جلوگیری از به دست آوردن وزن از دست رفته، باید یک روز در هفته را انتخاب کنید و در طول سه ماه آینده برنامه غذایی زیر را اعمال کنید:

صبحانه: یک پرتقال

ناهار: دو عدد گلابی یا دو عدد سیب و دو تکه نان سبوس دار

شام: دو تخم مرغ آب پز و دو عدد گوجه فرنگی

به این ترتیب شما اطمینان حاصل خواهید کرد که اثرات این رژیم غذایی طولانی تر می شود.

اطلاعات در این وبسایت فقط برای مقاصد آموزشی ارائه می شوند و برای مشاوره، تشخیص و درمان پزشکی در نظر گرفته نشده است. اگر در مورد سلامتی خود نگرانی یا سوالی دارید، باید همیشه با یک پزشک یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.