با رژیم غذایی سیب ، ۵ کیلوگرم در یک ماه کاهش وزن داشته باشید

0

رژیم غذایی سیب – سیب در دسترس ترین میوه موجود در جهان است، زیرا در هر شرایطی رشد می کند.  بیش از ۱۵۰ نوع مختلف سیب وجود دارد. این میوه دارای بسیاری از مزایای سلامتی است که به دلیل محتوای ویتامین و مواد معدنی غنی آن است. پزشکان مصرف این میوه را برای بیماران دارای سردرد مکرر (از جمله میگرن)، دارای رگهای بزرگ و یبوست توصیه می کنند.

دو نوع رژیم غذایی سیب وجود دارد :

یکی از آن ها، رژیم غذایی ۳ سیب است که توسط Tammi Flynn، متخصص تغذیه آمریکایی طراحی شده است. رژیم دوم سیب بر روی خوردن هیچ چیز بجز سیب متمرکز نیست.

چگونه رژیم غذایی سیب کار می کند؟

رژیم غذایی ۳ عدد سیب روزانه توسط  Tammi Flynn، متخصص تغذیه آمریکایی ایجاد شده است. یعنی Tammi متوجه شد افرادی که سیب را قبل از غذا می خورند، وزن خود را خیلی سریعتر از دیگران از دست می دهند. به همین علت، تصمیم گرفت تا قبل از هر وعده غذا، بدون تغییر رژیم غذایی معمولی، به تمام بیماران خود توصیه کند تا سیب را بخورند.  او به زودی، متوجه شد که نتایج رضایت بخش است، پس از آن او یک برنامه رژیم غذایی را که شامل خوردن سیب ها قبل از هر وعده غذایی بود، طراحی کرد.

از نظر علمی به نظر می رسد این رژیم غذایی منطقی است زیرا سیب ها دارای فیبر های رژیمی زیادی می باشند که به سرعت باعث احساس سیری می شود و باعث می شود که شما در طول وعده های غذایی، غذای کمتری بخورید. اگر بعد از خوردن سیب یک لیوان آب بنوشید، احساس سیری بیشتر می شود، زیرا فیبرهای رژیمی در آب مانند یک اسفنج شده و باعث ایجاد احساس سیری می شوند. چیزی که ما در مورد این رژیم دوست داریم این است که شما مجاز به خوردن تمام غذاهای دیگر هستید و بدن شما از مواد مغذی ضروری برای سلامتی محروم نخواهد شد.

مطالب مرتبط
با رژیم غذایی UN همه چیز بخورید و لاغر شوید؟

رژیم دوم سیب

این رژیم بسیار سخت تر از رژیم اول است و به شما اجازه می دهد فقط سیب بخورید. بنابراین، در طول رژیم غذایی باید سیب ها را در مقادیر نامحدود بخورید و ۲ لیتر آب بنوشید. نه تنها این رژیم غذایی موثر نیست، بلکه می تواند به طور جدی به سلامت شما آسیب برساند . تغذیه یکنواخت، در آن مقدار زیادی مواد مغذی را که بدن شما روزانه نیاز دارد محدود می کند که می تواند منجر به اختلالات جدی شود . بنابراین، لطفا از این رژیم استفاده نکنید، مگر اینکه پزشک به شما توصیه کند. به همین دلیل، این رژیم غذایی در این مقاله بیشتر مورد بحث نیست، اما ما فقط می خواستیم به شما در مورد پیامدهای احتمالی این رژیم هشدار بدهیم، زیرا به طور گسترده در دسترس است.

رژیم غذایی سیب – برنامه غذایی

توجه: قبل از هر وعده غذایی، یک سیب را بخورید و یک لیوان آب بنوشید.

صبحانه ناهار شام
روز اول ۱ فنجان (۲۳۴ گرم یا ۸.۲۵ اونس) جو پخته شده / آب پز (معادل نصف فنجان جو خشک شده) و یک عدد موز یک تکه بزرگ گندم سیاه یا نان چاودار، ۱ فنجان (۱۴۰ گرم یا ۴.۹۴ اونس) گوشت سفید مرغ (جوش یا سرخ شده) و سالاد کلم ۱ فنجان (۱۹۳ گرم یا ۶.۸۰ اونس) برنج سیاه پخته شده . شما می توانید نخود فرنگی، ذرت و هویج را اضافه کنید
روز دوم از سه عدد تخم مرغ و یک فنجان (۱۱۳ گرم و ۳.۹۸ اونس) پنیر خرد شده با محتوای کم چربی و سالاد خیار ساخته شده است ۱ فنجان (۲۲۵ گرم یا ۷.۹۴ اونس) ماهی قزل آلا سرخ شده یا پخته شده با سالاد گوجه فرنگی. شما می توانید یک یا دو تکه نان گندم بخورید ۱ فنجان (۱۲۵ گرم یا ۴.۴۱ اونس) گوشت سفید کبابی و کاهو.
روز سوم کیک اسفناج و ۱ فنجان (۲۴۵ گرم) ماست ۲ فنجان (۲۰۰ گرم یا ۷ اونس) اسپاگتی، سس گوجه فرنگی، سس مایونز یا سایر سس های انتخابی شما ۱ فنجان (۱۵۰ گرم یا ۵.۳ اونس) گوشت بره یا پخته شده و سالاد خیار، گوجه فرنگی و پنیر
روز چهارم سه برش نان چاودار با پنیر خامه ای ۱ فیله (۱۴۳ گرم یا ۵ اونس) ماهی قزل آلا سرخ شده یا پخته شده و سالاد که از سیب زمینی و پیاز ساخته شده است ترکیبی از بادام، فندق، گردو و بادام زمینی
مطالب مرتبط
با 6 رژیم های غذایی محبوب که ممکن است برای شما مضر باشند آشنا شوید

پس از روز چهارم، شما باید چرخه را ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید و بعد از آن یک وقفه ایجاد کنید.
تخمین وزن از دست رفته برای یک ماه: ۱۱ پوند یا ۵ کیلوگرم است.

به خاطر داشته باشید برنامه غذایی که در بالا ذکر شده است به منظور کمک به شما برای افزایش سرعت از دست دادن وزن توصیه می شود. با این حال، مجبور نیستید از این برنامه غذایی پیروی کنید. شما می توانید با رژیم معمولی روزانه خود ادامه دهید، اما مهم است که یک سیب و یک لیوان آب قبل از هر وعده غذایی بخورید.

اطلاعات در وبسایت وردنگار فقط برای مقاصد آموزشی ارائه می شوند و برای مشاوره، تشخیص و درمان پزشکی در نظر گرفته نشده است. اگر در مورد سلامتی خود نگرانی یا سوالی دارید، باید همیشه با یک پزشک یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.