زیرلیوانی های مخصوص هوم پاد

0

زیرلیوانی های مخصوص هوم پاد

خریداران دستیار صوتی هوشمند اپل، که مدتی پیش توسط شرکت اپل طراحی و روانه ی بازار شد متوجه شده اند که در طراحی زیری هوم پاد اپل از لایه ی سیلیکونی چسبنده استفاده شده است.

استفاده از لایه ی سیلیکونی چسبنده در زیر این وسیله اپل باعث شده است که وقتی این هوم پاد اپل را بر روی سطوح چوبی قرار می دهند لکی سفید رنگ بر روی چوب ایجاد می کند، این اتفاق عجیب باعث شده است که سر و صدای خریداران این هوم پاد بلند شود.

اما از آنجایی که بعضی از کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال سوژه کردن مسئله ای می باشند تا برای مدتی بیکار نباشند و درباره ی آن مسئله صحبت کنند و بخندند، بعضی از کاربران توییتر با ایجاد لکه سفید رنگ توسط HomePod بر روی سطوح چوبی شروع به سوژه کردن این مسئله کردند و گفتند باید به زودی منتظر تجارت بعدی شرکت اپل در خصوص طراحی و ساخت زیر لیوانی باشیم تا مشکل لک انداختن هوم پاد اپل بر روی سطوح چوبی حل شود.

رونمایی از زیرلیوانی های مخصوص هوم پاد

کمپانی های شخص ثالث پیش بینی و سوژه کاربران توییتر را عملی کردند به گونه ای که از زیر لیوانی ها مخصوص هوم پاد اپل رونمایی کردند.

کمپانی های Quill و Pad دو کمپانی از میان کمپانی های شخص ثالث هستند که یک زیر لیوانی چرمی برای هوم پاد اپل را طراحی و عرضه کرده اند و حتی با قیمت ۲۰ دلار نیز به فروش رسانده اند.

حتی کمپانی MERS نیز یک پایه ی آلومینیومی به همراه پایه ای برای اتصال هوم پاد به دیوار را طراحی و عرضه کرده است.

جالب است که با ایجاد لکه ی سفید رنگ بر روی سطوح چوبی، برخلاف سوژه کردن کاربران توییتر که فکر می کردند شرکت اپل از این طریق نیز می خواهد تجارت کند، نه تنها شرکت اپل دست به تجارت در این زمینه نزد بلکه فرصتی برای تجارت سایر کمپانی های شخص ثالث مانند Quill ، Pad و MERS همچنین سایر کمپانی های شخص ثالث فراهم شد و آنها بودند که در این زمینه با طراحی و عرضه ی تئوری های گوناگون مانند زیر لیوانی و یا پایه ی آلومینیومی که به دیوار نیز وصل شود به تجارت پرداختند.

مطالب مرتبط
فروش گلکسی اس 9 و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ آغاز شد

دور از تمامی این مسائل به هر حال اگر شما هوم پاد اپل را خریداری کرده اید برای جلوگیری از افتادن لکه سفید بر روی سطوح چوبی لوازم خانگی خود می توانید یکی از این لوازم طراحی شده را خریداری کنید.

منبع : engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.