زیمنس و گسترش حضور در خاورمیانه

0

زیمنس و گسترش حضور در خاورمیانه

زیمنس را می توان یکی از فعالان صنعت فناوری دانست که همیشه به پیشرفت خود توجه داشته و با شرکت های بزرگ به همکاری می پردازد تا گستره فعالیت خود را افزایش دهد.

در این بین شرکت زیمنس به عنوان غول دنیای نرم افزار و مهندسی شناخته شده است . این شرکت قبل از اینکه در خاورمیانه حضور پیدا کند برنامه ریزی های گسترده ای برای حضور در خاورمیانه داشت و حالا با این وجود که در خاورمیانه حضور پیدا کرده است قصد دارد حضور خود را توسعه دهد و هر چه بیشتر به کسب و کار و برند خود در خاورمیانه پر و بال دهد از این رو شرکت زیمنس  قصد دارد در مدت ۳ سال آینده در زمینه ی دیجیتال در خاورمیانه سرمایه گذاری کند.

علاوه بر این، این شرکت در یک نشست از تمامی برنامه های خود پرده برداشت و اعلام کرد قصد دارد دو مرکز اینترنتی در ایالات متحده ی عربی تاسیس کند ، علاوه بر این شرکت زیمنس اشاره کرد که قرار است پروژه هایش در سیستم عاملی مبتنی بر کلاود و متن باز زیمنس برای اینترنت اشیاء که اکوسیستم MindSphere  نام دارد توسعه داده شوند.

به گونه ای که شرکت زیمنس براساس برنامه ریزی ها و پیش بینی هایی که کرده است ۳۰ مرکز اکوسیستم MindSphere  را در بیش از ۱۷ کشور دنیا راه اندازی خواهد کرد تا تیم مهندسی گسترده ای در سراسر جهان بتوانند بر روی آن کار کنند.

شرکت زیمنس به تازگی یک بیانیه ی خبری منتشر کرده است که در این بیانیه ی خبری اینترنت اشیاء را به عاملی برای تلفیق جهان های مجازی و فیزیکی برای ایجاد محیط های هوشمند تشبیه کرده است.

مدیر ارشد شرکت زیمنس در زمینه ی اینترنت اشیاء گفته است که با اینترنت اشیاء تمامی صنایع و شهرها متحول می شوند اما با وجود اینترنت اشیاء هنوز شرکت های بسیاری هستند که در مراحل اولیه پیاده سازی استراتژی های دیجیتالی و استفاده از آنها باقی مانده اند. از آنجایی که تکنولوژی دیجیتالی دارای ویژگی های بی نظیری است ما از آن در خاورمیانه حمایت می کنیم.

مطالب مرتبط
عجیب‌ ترین اختراعات نظامی تاریخ

همانطور که اشاره کردیم شرکت زیمنس مبلغ بالایی را در حوزه ی دیجیتال در این منطقه سرمایه گذاری کرده است که این سرمایه گذاری شامل مواردی دیگر مانند کمک های نرم افزاری به دانشجویان می باشد تا مهارت های آنها تقویت شود و نیروی کار افزایش پیدا کند.

از این رو می توان گفت که این طرح از سوی دیگر در راستای اهداف برخی از دولت مردان برای کارآفرینی در بخش خصوصی و البته کاهش وابستگی به منابع این کشور از جمله نفت نیز می باشد.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود با گسترش حضور این شرکت در خاورمیانه چه تحولاتی به وجود خواهد آمد و آیا به نفع این شرکت مطرح آلمانی می باشد یا خیر.

اختصاصی سایت وردنگارهر گونه کپی برداری با ذکر نام منبع و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.