سوبارو BRZ 2019 رونمایی شد

تمامی نسخه های سوبارو BRZ از پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر boxer برای آنها در نظر گرفته شده و می توان این اتومبیل ها را در نوع خود جالب توجه دانست. تمامی مدل ها نیز دارای گیربکس اتوماتیک شش سرعته هستند و می توانند عملکرد بالایی داشته باشند.

0

سوبارو BRZ 2019 رونمایی شد

شرکت سوبارو به تازگی شش پک مختلف برای سوبارو BRZ 2019 معرفی کرده که باید به R, S, GT, STI Sport, R و RA Racing اشاره کرد.

RA Racing را می توان یکی از بهترین نسخه ها دانست که بزودی باید شاهد آن در شوروم ها بود. رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی مشکی، تودوزی قرمز در کنار تریم داخلی مشکی چرم و برخی دیگر اشاره داشت.

تمامی نسخه ها از پیشرانه ۲.۰ لیتری چهار سیلندر boxer برای آنها در نظر گرفته شده و می توان این اتومبیل ها را در نوع خود جالب توجه دانست. تمامی مدل ها نیز دارای گیربکس اتوماتیک شش سرعته هستند و می توانند عملکرد بالایی داشته باشند.

در ظاهر این مدل تغییراتی ایجاد نشده و بدنه ای اسپرت همیشگی نظرها را به خود جلب می کند. گزینه رنگی مشخصی در نظر گرفته نشده و محصول شرکت ژاپنی یک مدل ارزشمند است.

BRZ نخستین بار در سال ۲۰۱۲ راهی بازار شد و تاکنون تغییرات ظاهری چندانی نداشت. مشخص نیست نسل بعدی BRZ چه زمانی رونمایی می شود و باید در سال های آینده نسل جدید این محصول سوبارو را شاهد بود. پیش بینی می شود این مدل با GT-86 تویوتا پلتفرم یکسانی داشته باشد.

سوبارو، شرکت خودروسازی ژاپنی است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت صنایع سنگین فوجی، وظیفه تولید خودروهای سواری آن را بر عهده دارد. عمده شهرت سوبارو به علت موتورهای تختی است، که در خودروهای خود از آن استفاده می‌کند.

شرکت سوبارو در مدل‌های سفارشی نظیر سوبارو امیپرزا نیز، از موتورهای توربو شارژر استفاده می‌نماید. این مدل بیشتر در مسابقات اتومبیل‌رانی مطرح است.

صنایع سنگین فوجی که سازنده خودروهای سوبارو است از شرکای تجاری شرکت تویوتا به‌شمار می‌آید، به طوری که تویوتا ۱۶٪ درصد از سهام آن را در اختیار دارد.

مطالب مرتبط
Zenfone 5 Max گوشی هوشمند میان رده ایسوس معرفی شد

تصاویر زیبایی از سوبارو BRZ ts 2018

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.