سوپر اتومبیل ریماک C_two رونمایی شد

0

سوپر اتومبیل ریماک C_two رونمایی شد

ریماک شرکت کروات، شرکتی است که در زمینه ی طراحی و تولید خودرو های منحصر به فرد فعالیت دارد و به تازگی موفق شده است تا بعد از عرضه ی اولین ابر خود از دومین ابر قدرتش با نام C_two رونمایی کند که با داشتن مشخصات خیره کننده دارای توانایی رقابت با سایر خودرو هایی می باشد که جزء سریع ترین ها می باشند.

طراحی و ساخت سوپر اتومبیل C_two بی نظیر است به گونه ای که در این سوپر اتومبیل الکتریکی هر کدام از چرخ ها برای خود دارای یک موتور مجزا هستند که ویژگی بی نظیر و فوق العاده ای محسوب می شود.

این  چهار موتور مستقل از هم نیروی این خودرو را تامین می کنند. ق

درت تامین انرژی این چهار موتور در سوپر اتومبیل C_two برابر است با ۱۸۸۸ اسب بخار قدرتمند که ۲۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند به گونه ای که سوپر اتومبیل ریماک C_two به طرز فوق العاده بی نظیری می تواند در عرض ۱.۹۷ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

شاید باورتان نشود اما اگر مسیر مستقیمی برای سوپر اتومبیل C_2 فراهم باشد می تواند سرعت خود را تا ۴۱۲ کیلومتر در ساعت برساند که این یک سرعت منحصر به فرد و فوق العاده برای خریداران اتومبیل هایی که عاشق سرعت هستند می باشد.

چرا که می تواند راننده را به اوج هیجان و لذت برساند. فوق العاده تر از همه این است که سوپر اتومبیل ریماک C_two برای رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون تنها به ۱۱.۸ ثانیه زمان لازم دارد.

رکورد درگ یک چهارم مایل ریماک

یکی دیگر از رکورد های بی نظیری که توسط این خودرو به ثبت رسیده است رکورد درگ یک چهارم مایل در ۹.۱ ثانیه بوده است که این خودرو را به رقیب خودرو های بی نظیری مانند پورشه ۹۱۸ ، مکلارن P1 ، بوگاتی ویرون سوپر اسپرت و داج چلنجر Demon SRT تبدیل کرده است چرا که تنها چنین خودروهایی می توانند چنین رکوردی را از آن خود کنند.

مطالب مرتبط
هر آنچه که از لکسوس ES 2019 می دانیم

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم هر کدام از چرخ های سوپر اتومبیل ریماک C_2 دارای یک موتور مجزا هستند یعنی این خودرو دارای چهار موتور مستقل از یکدیگر اما جالب است بدانید که انرژی لازم برای این موتور ها از طریق باتری ۱۲۰ کیلو وات ساعتی تامین می گردد.

این پک باتری ۱۲۰ کیلو وات ساعتی یک باتری لیتیوم منگنز نیکلی است و به لطف این باتری است که سوپر اتومبیل ریماک C_2 می تواند ۶۵۰ کیلومتر مسافت را بدون اینکه نیازی به شارژ شدن مجدد داشته باشد را طی کند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد سوپر اتومبیل ریماک C_2 قابلیت شارژ سریع آن می باشد این قابلیت برای این خودرو به گونه ای طراحی شده است که با هر ۳۰ دقیقه شارژ ۸۰ درصد از ظرفیت باتری سوپر اتومبیل ریماک C_2 پر می شود.

از فناوری خودران سطح ۴ در طراحی و ساخت سوپر اتومبیل ریماک C_2 استفاده شده است از همین رو راننده ی این خودرو می توانند در هر زمانی که دوست داشت هدایت این اتومبیل را به سیستم های کامپیوتری پیشرفته بسپارد.

ویژگی راهنمایی مسیر مشابه بازی های رایانه ای

جالب ترین ویژگی و مشخصه ی سوپر اتومبیل ریماک C_2 این است که در این خودرو نوعی سیستم مشابه راهنمایی هایی که در برخی از بازی های اتومبیل رانی وجود دارد تعبیه شده است.

به گونه ای که شما به عنوان یک راننده می توانید نقشه پیست های مختلف جهان را در سیستم مسیریاب سوپر اتومبیل ریماک C_2 بارگذاری کنید و سپس هنگام رانندگی در هر یک از پیست ها بهترین اطلاعات را درباره ی نحوه ی رد کردن پیچ ها و البته مناسب ترین زمان برای ترمز کردن را از سوپر اتومبیل ریماک C_2 دریافت کنید.

مطالب مرتبط
تبلت جدید Iconia One 8 ایسر

به دلیل استفاده از شکاف ها ، ورودی های هوا و خطوط تیز بسیار زیادی که در طراحی ظاهری سوپر اتومبیل ریماک C_2 استفاده شده است کمی ظاهر این اتومبیل را پیچیده کرده است که این پیچیدگی در عین حال زیباست.

البته استفاده از المان هوا در طراحی سوپر اتومبیل ریماک C_2 باعث شده است تا ضریب مقاومت این خودرو در برابر هوا Cd0.28 باشد.

ایمنی خودرو

سوپر اتومبیل ریماک C_2 به گونه ای طراحی و ساخته شده است که می تواند به طرز قابل چشم گیری میزان صدمات به سرنشینان این خودرو را در هنگام تصادفات کاهش دهد.

چرا که در زیر بدنه ی این خودرو از شاسی فیبر کربنی مونوک استفاده شده است که این شاسی نقاط شکستی در قسمت های جلو و عقب می باشد و همین نقاط شکست از آسیب رسیدن به سر نشینان در هنگام تصادف جلوگیری خواهد کرد.

شاسی تعبیه شده در سوپر اتومبیل ریماک C_2 باعث شده است تا این خودرو وزنی برابر با ۱۹۵۰ کیلوگرم داشته باشد.

اما در رابطه با طراحی داخل کابین سوپر اتومبیل ریماک C_2 باید بگوییم که از فیبر کربن و جیر استفاده شده است همچنین از یک صفحه نمایش و نمایشگر ایستاده ای که مربوط به سیستم اینفوتینمنت بر روی کنسول مرکزی می باشد در پشت فرمان این اتومبیل استفاده شده است که طراحی داخلی این خودرو را به شکلی منحصر به فرد نشان می دهد.

سیستم تهویه خودرو

سیستم تهویه مطبوع نیز در داخل کابین C_2 طراحی شده است که چندین صفحه ی دیجیتال وظیفه ی نمایش اطلاعات مربوط به این سیستم را برعهده دارند.

درصورتی که قصد دارید این سوپر اتومبیل ریماک را خریداری کنید لازم نیست تا بعد از رونمایی از این خودروی پر سرعت و بی نظیر منتظر بمانید چرا که امکان خرید ریماک C_2 از طریق وب سایت کمپانی ریماک به طور هم زمان با رونمایی از این خودرو فراهم شده است.

مطالب مرتبط
نوکیا 8 سیکورو پرچمدار فنلاندی ها برای سال 2018

براساس برنامه ریزی ها و گزارشاتی که توسط خود شرکت ریماک منتشر شده است قرار است از این خودروی ریماک ۱۵۰ دستگاه تولید گردد که اولین نسخه ی آن در سال ۲۰۲۰ به دست مشتریان خواهد رسید.

اما نوبت به میزان بازه ی قیمتی این خودروی ریماک می شود که باید بگوییم در این زمینه هیچ گونه اطلاعی نداریم چرا که هیچ گونه صحبتی از این سوپر اتومبیل الکتریکی به میان نیامده است اما مطمعنا باید منتظر شنیدن قیمت بالایی در مورد ریماک C_2 باشیم.

گالری تصاویر سوپر اسپورت ریماک C_two

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.