مردی در طول ۱۹ ماه توانست ۱۵ هزار مایل، دور تا دور امریکا را بدود و در پایان یک شگفتی بیافریند

آمریکا

0

مردی در طول ۱۹ ماه توانست ۱ هزار مایل یعنی دور تا دور امریکا را بدود و در پایان یک شگفتی بیافریند

بسیاری از افراد با الهام از فیلم کلاسیک دهه ی نودی  Forrest Gump تلاش کرده اند تا دور تا دور امریکا را با دویدن طی کنند، اما بعضی از آن ها موفق نشدند. یکی از افرادی که این شاهکار را به انجام رسانده است، روپوپاپ، ۳۹ ساله از لیورپول انگلستان است.

۱۹ ماه زمان برای دویدن دورتادور امریکا

او ۱۹ ماه از زندگی خود را صرف کرد و توانست بیش از ۱۵ هزار مایل را بدود و  سرتاسر امریکا را طی نماید. راب تا کنون چهار بار از سراسر  کشور عبور کرده و اولین فردی است که توانسته در طول یکسال سراسر ایالات متحده امریکا را سه بار دور بزند.

شکی نیست که راب نیز هدف خود را از فیلم الهام گرفته است. راب در رابطه با کار خود و فیلم Forrest Gump’ گفت: “فقط خودم را در هنگامی که خبرنگاران می پرسیدند چرا تصمیم گرفتی این کار را انجام دهی تصور کردم و بعد این کار را انجام دادم به همین سادگی. “

انگیزه اصلی ام برای دویدن

با این حال، او بعدا انگیزه واقعی خود را عنوان کرد. او گفت من ۱۵ سال پیش، تصمیم گرفته بودم که دور تا دور امریکا را بدوم و در این راستا چندین بار هم تلاش کردم که موفقیت آمیز نبود، اما بعد از اینکه یک شب فیلم  Forrest Gump’  را تماشا کردم، در یک لحظه امیدی در من به وجود آمد و تصمیمم را گرفتم. انگیزه اصلی ام برای انجام این کار، جمع آوری پول برای خیریه بود و من توانستم این کار را انجام دهم. او در حال حاضر توانسته ۳۰ هزار پوند را از همین راه به دست آورد.

مطالب مرتبط
41 راه برای سوزاندن بیشتر کالری، آب کردن شکم و تناسب اندام قسمت اول

باب قهرمان ماراتن استرالیا است

البته بهتر است بدانید که راب یک دونده ی تازه کار نیست. او در سال ۲۰۱۵ قهرمان ماراتن استرالیا شد و دو بار نیز رکورد ماراتن ‘راک اند رول لیورپول را به دست آورد. در دوران حماسی دویدن خود به دور  آمریکا، او  یک استراحت کوتاه داشت و در این زمان به بریتانیا، بازگشت تا در مراسم تولد دخترش شرکت کند و پس ا ز ان دوباره هدف خود را در پیش گرفت. با این حال، او به هیچ وجه استراحت نکرد. راب موفق شد در ماراتن لندن شرکت کند و رکورد گینس جهان را برای سریع ترین ماراتن در لباس شخصیت فیلم Forrest Gump بشکند.

جراحت های جسمی شدید در طول دویدن

این دونده ی قهرمان اعتراف می کند که در طول رکورد افسانه ای خود مجبور شد با جراحت های جسمی خود بجنگد و با خستگی شدید مبارزه کند.  هنگامی که او فقط ۴۰۰ مایل را طی نموده بود   اولین آسیب دیدگی او رخ داد و تاندون تابیال قدامی اش در یک ایستگاه گاز آسیب دبد .

او می گوید که  من با خود گفتم نباید نا امید شوم و شکست بخورم . من انسان ضعیفی نیستم و نباید هدف خود را کنار بگذارم. این سفر  دور تا دور آمریکا در حالت روحی او نیز تاثیر گذاشته است. راب اعتراف می کند: تکرار  یک کار و تنهایی  روحی و جسمی بسیار دشوار است. با این حال، او هدف خود را هرگز فراموش نکرد و مایوس نشد. او یک فرد بسیار سر زنده و مثبت است و اگر چیزی را بخواهد حتما باید بدان دست یابد.


پس از اتمام دوی سر تا سر امریکا ، راب به نامزد خود که مدت طولانی را دور از او گذرانده بود پیشنهاد ازدواج داد. او می گوید نادین، تمام زندگی من است و من نمی توانستم این کار را بدون تشویق های او انجام دهم و الان زمانی است که من باید با پیشنهادم او را شگفت زده کنم. برای دیدن عکس های شگفت انگیز راب، به پایین صفحه مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
برای اولین بار مغز چند خوک مرده، در خارج از بدن آنها زنده ماند و اطلاعات آنها بازیابی شد

راب ۳۹ ساله از لیورپول توانست در این عرصه خوش بدرخشد و پول زیادی نیز به دست آورد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.