رونمایی هنسی از جیپ چروکی Trackhawk HPE1200

جیپ چروکی

0

رونمایی هنسی از جیپ چروکی Trackhawk HPE1200

جیپ چروکی : هنسی در تیونینگ های قدرتمند سابقه درخشانی داشته و این شرکت امریکایی تاکنون اتومبیل های مختلفی را با تقویت پیشرانه قدرتمند ساخته است.

یکی از جدیدترین مدل های هنسی جیپ چروکی  Trackhawk HPE1200 است. هنسی همیشه مدل های مختلفی را تقویت می کند و پیشتر نیز یکی از محصولات شورولت به نام سیلورادو را تیونینگ کرده است. هنسی همیشه علاوه بر پیشرانه تغییراتی روی بدنه نیز به وجود آورده و مدلی برجسته معرفی می کند.

قدرت پیشرانه ۱۲۰۰ اسب بخاری

Trackhawk HPE1200 همانطور که از نامش پیداست قدرت پیشرانه ۱۲۰۰ اسب بخاری دارد و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. در ابتدا هنسی موفق شد قدرتی ۱۰۰۰ اسب بخاری را برای این مدل فعال ساز اما با کمی تقویت بیشتر به رقم ۱۲۰۰ اسب بخاری رسید. البته عمده محصولات هنسی قدرت پیشرانه ای بیش از ۱۰۰۰ اسب بخاری دارند و  Trackhawk HPE1200 نیز یکی از محصولات هنسی با چنین ویژگی بارز است. این شاسی بلند می تواند در ۲.۳ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد و قدرت کم نظیری در میان شاسی بلندها دارد.

 ۲۳۲ کیلومتر برساعت در ۹.۶ ثانیه

همچنین در ۹.۶ ثانیه نیز به ۲۳۲ کیلومتر برساعت می رسد و سقف سرعت آن ۳۲۰ کیلومتر برساعت اعلام شد. به گفته هنسی قیمت هر دستگاه  Trackhawk HPE1200 بیش از ۱۷۹ هزار دلار است که ۲۴ دستگاه از آنها به تولید می رسد.

جزئیات بیشتری در دسترس قرار نگرفته و خودروساز می خواهد در آینده نزدیک مدل های جدیدی از جیپ چروکی را عرضه دارد. مشخص نیست پروژه بعدی هنسی روی چه نوع اتومبیلی خواهد بود.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

مطالب مرتبط
ژاپن دیسپلی به دنبال نمایشگر پر وضوح هدست های واقعیت مجازی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.