هوآوی اسمارتفون تاشو معرفی می کند

0

هوآوی اسمارتفون تاشو معرفی می کند

هوآوی را می توان یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده اسمارتفون دانست که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند و برای سال ۲۰۱۸ نیز برنامه های بزرگی دارد.

شرکت هواوی در رقابت با شرکت سامسونگ که کار را برای خودش سخت کرده است و در حال حاضر چندین ماه است که مشغول پشت سر گذاشتن چالش های توسعه نخستین موبایل تاشو جهان و رفع مشکلات آن می باشد، اعلام کرده است که در ماه نوامبر از موبایل تاشو خود رونمایی خواهد کرد.

با رونمایی از موبایل تاشو شرکت هواوی، این شرکت به عنوان سومین شرکت تولید کننده بزرگ اسمارت فون در جهان ضربه ای محکم به شرکت سامسونگ خواهد زد.

هواوی در رقابت بزرگ با سامسونگ

البته براساس اخبار و گزارشات بدست آمده در این زمینه قرار است شرکت سامسونگ نیز در ماه های ابتدایی سال میلادی ۲۰۱۹ از تلفن همراه هوشمند تاشو خود رونمایی کند با اینکه شرکت هواوی این کار را زودتر انجام می دهد و شرکت سامسونگ را زیر سوال می برد.

البته توجه داشته باشید که منظور از رونمایی تلفن همراه هوشمند عرضه همان لحظه ی آن نیست چرا که ممکن است تا عرضه ی آن محصول مدت زمانی بگذرد، این مسئله در مورد کمپانی سامسونگ نیز صدق می کند از این رو ممکن است شرکت سامسونگ دیر تر از شرکت هواوی از تلفن همراه هوشمند تاشو خود رونمایی کند اما شاید زودتر از شرکت کمپانی هواوی آن را به بازار عرضه کند، برعکس این مسئله نیز امکان پذیر می باشد.

براساس شایعات موبایل تاشو هواوی قرار است به سمت داخل تا شود اما شاید طراحی موبایل تاشو کمپانی سامسونگ به خارج تا شود که در این صورت می تواند منحصر به فرد باشد.

مطالب مرتبط
نهایی شدن مرسدس بنز g650 میباخ لاندالت

با وجود تمامی این پیش بینی ها هنوز برای قضاوت کردن زود است شاید کمپانی هواوی تنها از یک نسخه ی پرتوتایپ در حال کار یا نمونه مهندسی رونمایی کند، به نظر می رسد باید منتظر یک تلفن همراه تاشو منحصر به فرد باشیم.

به هرحال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا اواخر سال ۲۰۱۸ منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.