هوآوی باارزش ترین برند ۲۰۱۸ از نگاه فوربز به عنوان برند چینی

گوشی های هوشمند پی 20 و میت 10 موجب شدند تا سال 2018 برای شرکت هوآوی یک سال عالی رقم خورده و فروش بالایی را تجربه کند.

0

هوآوی باارزش ترین برند ۲۰۱۸ از نگاه فوربز به عنوان برند چینی

فوربز و هوآوی : گوشی های هوشمند پی ۲۰ و میت ۱۰ موجب شدند تا سال ۲۰۱۸ برای شرکت هوآوی یک سال عالی رقم خورده و فروش بالایی را تجربه کند. البته این کمپانی همیشه با فروش بالایی همراه بوده و توانسته خودی نشان دهد. این شرکت پیشتر اعلام کرده که توانسته به عنوان یک برند چینی در لیست برترین برندهای سال ۲۰۱۸ فوربز قرار گیرد.

هوآوی نخستین بار سال ۲۰۱۷ بوده که توانست در لیست برترین ها قرار گیرد و از میان ۱۰۰ برند رتبه ۸۸ را به خود اختصاص داده که قابل توجه و ارزشمند است. اما در سال جاری این شرکت چینی با پیشرفتی رو به رو بوده و موفقیتی شامل حال خود کرده است.

ارزش برند هوآوی از ۷.۳ میلیارد دلار به ۸.۴ میلیارد دلار افزایش یافته که قابل توجه است. افزایش ارزش برند تنها پیشرفت هوآوی در سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ نیست، باتوجه به تحقیقات IDC، سهم بازار هوآوی نیز به ۱۳.۸ درصد رسیده که نسبت به سال ۲۰۱۷ افزایش ۸۵ درصدی پیدا کرده است.

هوآوی همچنین اعلام کرد طی ۱۰ سال گذشته بیش از ۸۹ میلیارد دلار در زمینه تحقیق و توسعه هزینه کرده و انتظار دارد این رقم همچنان افزایش یابد. باتوجه به لیست فوربز، شرکت های اپل، گوگل، مایکروسافت، فیسبوک و آمازون در رتبه دیگر قرار دارند.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است
مطالب مرتبط
به احتمال زیاد جگوار XE SVR دیگر تولید نخواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.