نسخه قدرتمند تر پژو ۵۰۸ با موتور GTI308 دارای توانی معادل ۲۷۰ اسب بخار خواهد بود

0

نسخه قدرتمند تر پژو ۵۰۸ با موتور GTI308 دارای توانی معادل ۲۷۰ اسب بخار خواهد بود

همین چند هفته پیش بود که کمپانی پژو در نمایشگاه ژنو موتور، نسخه کاملا جدید پژو ۵۰۸ خود را معرفی نمود، اما در حال حاضر رسانه های فرانسوی مشتاقانه در مورد نسخه آینده این خودروی پنج درب بزرگ و چشم نواز صحبت می کنند.

اگر مدل پژو GT با توانی برابر با ۲۲۵ اسب بخار به منظور برطرف کردن  عطش شما برای قدرت بیشتر کافی نیست ، L’argus گزارش می دهد که این شرکت نسخه ی ۲۷۰ اسب بخاری جذابی را ارائه خواهد کرد که دارای مشخصاتی همانند فولکس واگن آرتون است که دارای توانی معادل ۲۸۰ اسب بخار می باشد. البته انتظار نمی رود که مدل سطح بالای پژو ۵۰۸ حتی با نماد GTi ، از موتور بنزینی  ۱.۶ لیتری توربوشارژی مانند ۳۰۸ GTi بهره ببرد.

با این حال در این گزارش ذکر شده است که احتمالا پژو ممکن است تیپ Ti  خود را که در دهه ۱۹۷۰ معرفی شده بود مجددا برای نسخه ۵۰۴ Ti بازسازی نماید. جدا از تغییر موتور، مدل سطح بالای پژو نیز از وجود برخی تغییرات دیگر بهره خواهد برد؛ زیرا مهندسان شاسی خودرو را اندکی تغییر داده و به اصلاح بدنه آن نیز پرداخته اند.

بنابراین انتظار می رود که انواع طرح های جدید آلیاژی، به همراه رنگ های منحصر به فرد، و برخی تغییرات ویژه و چشم گیر در داخل کابین این خودروی فوق العاده جذاب قابل مشاهده باشد که به جذابیت ظاهری و درونی ان بیافزاید. احتمالا  ۵۰۸ GTi / Ti در اوایل اکتبر در نمایشگاه اتومبیل پاریس در دیدرس همگان قرار خواهد گرفت و کمی قبل تر از ان نیز مشخصات و تیزرهای ان در اینترنت قابل مشاهده خواهد بود.

مطالب مرتبط
گوگل اسیستنت در اختیار کاربران آیپد های اپل قرار گرفت

نسخه جدید این خودرو به احتمال زیاد قرار است در سال ۲۰۱۹ عرضه شود و در همان سال یک نسخه هیبریدی با توان خروجی ۲۲۰ اسب بخار مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی توربوشارژ با توان ۱۸۰ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با قدرت ۴۰ اسب بخار ارائه خواهد شد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

گالری تصاویر پژو ۵۰۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.