چگونه کودک خود را میلیونر بار بیاوریم؟

0

چگونه کودک خود را میلیونر بار بیاوریم؟

شکسپیر می گوید: بعضی افراد موفق به دنیا می آیند، بعضی ها خودشان به موفقیت می رسند و گروهی دیگر هستند که باید موفقیت به آنها تحمیل شود.  پس مطمئن شوید که ارزش کار را به کودک خود آموخته اید.

اما آیا راهی وجود دارد که هنگام بزرگ شدن فرزندتان بتوانید به او آموزش دهید تا در آینده به فردی موفق تبدیل شود؟ طبق سخنان یک میلیونر: جواب مثبت است.

“ادگار اینجاب” یکی از جوانترین افراد ثروتمند فیلیپین است که نامش در فهرست ثروتمندترین افراد کشور های آسیایی در سال ۲۰۱۶ به ثبت رسیده است.

 “اینجاب”  ۲۶ ساله در فیلیپین یک رستوران زنجیره ایی کباب تأسیس کرد، سپس آن را میلیارد ها دلار فروخت. او در کتاب جدید خود به نام قوانین زندگی بیان می کند که والدین چگونه کودکان خود را میلیونر بار بیاورند:

 

۱-برای فرزند خود یک الگوی مناسب باشید

والدین من به عنوان نسل دوم مهاجر، تلاش های بسیاری کردند و زحمت های بسیاری کشیدند. همین ویژگی آنها، من و خواهر و برادرم را به فردی سخت کوش تبدیل کرد.

فداکاری و سخت کوشی آنها به شکل گیری و رونق کارشان کمک کرد و من شاهد بودم که چگونه معاملات روزانه آنها به رشد موقعیت آنها رونق بخشید. روحیه کار من با دیدن روحیه کاری پدر و مادرم تقویت شد.

 

۲-به کودکان خود مسئولیت بدهید

وقتی “ادگار” از سن ۸ سالگی در مغازه خواروبار فروشی پدرش کار می کرد همه متوجه شم اقتصادی و کاری او شدند. یکی از کارهای او بسته بندی کیسه های شیرینی و شکلات بود.

او در کتاب خود نوشته که کیسه ها را با یک شمع مهر و موم می کرده است. بر اساس پیشنهاد “ادگار” برای بسته بندی کیسه ها یک دستگاه الکتریکی خریدند. این شاید یک تغییر کوچک بود اما همین تغییر کوچک کار آنها را بهبود بخشید.

 

مطالب مرتبط
درمان ایدز یا اچ آی وی با خوردن یک قرص یک بار در هفته

۳-اولین گام برای ثروتمند شدن تلاش و سخت کوشی است نه پول

او توضیح می دهد که والدینش از ابتدا ثروتمند نبوده اند. هنگامیکه یک خانواده را پایه گذاری کردند تا سالها مجبور بودند سخت کار کنند تا مخارج زندگی را تأمین کنند.

او سخت کوشی و فروتنی را از والدین اش یاد گرفته است. سال ها طول کشید تا من با دیدن پدر و مادرم چگونه انجام دادن کار را یاد بگیرم. آنها ناخواسته درس های زیادی به من آموختند.

او نکات یاد گرفته از والدین خود را در زندگی خود به کار بست و برای شروع کار رستوران خود تلاش بسیاری کرد. “ادگار” می گوید سال ها ساعت خواب خود را کاهش دادم و به مسافرت نمی رفتم.

 

۴-ارزش های مهم در زندگی را به فرزندان خود بیاموزید تا زندگی مفیدی داشته باشند

“ادگار” می توانست در سن ۳۳ سالگی به میلیاردر شدن فکر کند اما به دلیل روش تربیتی اش زودتر به این فکر افتاد. او می گوید اگر در سن ۳۳ سالگی به فکر کار کردن می افتادم ممکن بود به دلیل داشتن پول کم ورشکست شوم.

من از والدینم به خاطر ارزش هایی که به من آموختند تشکر می کنم زیرا تربیت آنها به من کمک کرد مقاوم و با پشتکار بمانم.

 

نوسنده مقاله: راشل هوزی در تاریخ ۲۶ ۲۰۱۷ 

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.