حمله نسیم نجفی اقدم به یوتیوب، تدابیر امنیتی را در تمام دفاتر بین المللی این شرکت افزایش داد

0

یوتیوب تدابیر امنیتی را در تمام دفاتر بین المللی خود افزایش خواهد داد

در روز گذشته به دفتر شرکت یوتیوب در شهر سن برونو ایالت کالیفرنیا حمله ی مسلحانه شد و سه نفر آسیب دیدند ، از این رو شرکت YouTube اعلام کرده است که پس از بروز چنین حادثه و حمله ی مسلحانه ای قصد دارد تدابیر امنیتی را در تمامی دفاتر بین المللی خود به طرز چشم گیری افزایش دهد. براساس گفته های این شرکت ، اعمال تدابیر امنیتی شدید جهت محافظت از تمامی دفاتر بین المللی این شرکت به صورت کوتاه مدت نمی باشد به گونه ای که این شرکت قصد دارد این سیاست را به شکل بلند مدت اجرا کند.

بیانیه ی شرکت YouTube در زمینه ی اجرای تدابیر امنیتی شدید در زمینه ی محافظت از تمامی دفاتر بین المللی اش از طریق حساب کاربری توییتر گوگل منتشر شده است.

با وجود اینکه در روز گذشته شاهد حمله ی مسلحانه ی یک فرد ایرانی تبار به نام نسیم اقدم به یکی از دفاتر شرکت یوتیوب که در شهر سن برونو ایالت کالیفرنیا قرار داشت بودیم که منجر به زخمی شدن سه تن از کارمندان یوتیوب شد و در نهایت خود این شخص یعنی نسیم اقدم به خودکشی دست زد ، هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا شرکت گوگل نیز قصد دارد چنین تدابیر امنیتی را برای محافظت از دفاتر خود اعمال کند یا خیر ؟

تیراندازی هایی که در روز گذشته توسط نسیم اقدم در یکی از دفاتر شرکت یوتیوب در کالیفرنیا اتفاق افتاد پیامد هایی را نیز با خود به همراه داشت که از این پیامد ها می توان به حمایت شماری از گروه ها از این شخص ایرانی تبار یعنی نسیم اقدم اشاره کرد به گونه ای که این گروه حمایت کننده از نسیم اقدم به سانسور صورت گرفته توسط یوتیوب اعتراض شدیدی کردند و از هشتگ CensorshipKills#  برای به اشتراک گذاشتن نقطه نظرات خود در زمینه ی این حمله ی مسلحانه به یکی از دفاتر یوتیوب استفاده می کنند.

مطالب مرتبط
احتمال رونمایی از فرزند کنکورد توسط ناسا

اختصاصی وردنگار – کپی برداری با لینک دهی مستقیم و نام منبع مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.