انتشار تصویر رندر شده جدید از ذنفون ۵ لایت

0

انتشار تصویر رندر شده جدید از ذنفون ۵ لایت

شرکت ایسوس قصد داشته بزودی از نسل جدید گوشی هوشمند خود به نام ذنفون ۵ رونمایی کند. خانواده ای که در چندین مدل به احتمال بسیار شش مدل معرفی خواهد شد و هر یک شامل ویژگی هایی می شوند.

تاکنون شایعات متعددی از این سری منتشر شد که اکثرا تصاویری مربوط به آن محسوب شده و هیچ یک اطلاعاتی را ارائه نمی داد. ایسوس در تلاش است تا بتواند سال ۲۰۱۸ با معرفی گوشی هوشمندی قابل توجه برفروش محصولاتش بیافزاید. البته این کمپانی کاستی هایی داشته و همین امر موجب شده تا نتواند خودی نشان دهد و در مقایسه لپتاپ های بهتری را عرضه دارد.

تلفن های هوشمند ایسوس در سری ذنفون خلاصه می شود و این سری هر سال نسخه جدیدی در دریافت می کنند. برای مثال سال گذشته ذنفون ۴ و مدل های مختلف آن رونمایی شد، در سال جاری نیز چنین بوده و باید شاهد رونمایی اسمارتفون های سری ذنفون ۵ باشیم. این خانواده طراحی بهبودیافته داشته و به مشخصات رده بالا و چشمگیری مجهز هستند. مشخصاتی که باید آن را برای یک دیوایس میان رده مناسب دانست و نباید انتظارات را درباره آن افزایش داد زیرا ممکن بوده نتوان به هدف موردنظر دست پیدا کرد.

در این بین به تازگی تصاویر رندر شده از ذنفون ۵ لایت منتشر شده که آن را شبیه به اسمارتفونی قابل توجه نشان می دهد. ذنفون ۵ اسمارتفونی باکیفیت بوده و می توان آن را مدلی میان رده کارآمد دانست که احتمالا در بیشتر آن پردازنده سری ۶۰۰ اسنپدراگون کوالکام جای می گیرد. جزئیات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت تایوانی چه برنامه ای برای نسل جدید محصول خود در نظر دارد. تصویر جدید شباهتی به سری قبلی نداشته اما در ساختار می توان زبان طراحی مشابهی مشاهده کرد.

مطالب مرتبط
سامسونگ DeX جدید با گلکسی S9

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا MWC 2018 بارسلون منتظر ماند.

منبع: androidheadlines

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.