افزایش زمان و لذت رابطه جنسی با رعایت این نکات

رابطه جنسی

0

اکثر مردها دراتاق خواب به ۲ موضوع توجه می کنند : اندازه آلت تناسلی خود و مدت زمان رابطه جنسی. کار زیادی راجع به اندازه آلت نمیتوان کرد ولی موضوع مدت رابطه جنسی فرق می کند.

آیا محدودیت زمانی مشخصی برای اینکه رابطه جنسی چقدر باید طول بکشد وجود دارد؟ پاسخ اکثر مردها این است که کاش زمان آن طولانی تر باشد. بیشتر مردها بارها از خود پرسیده اند و احساس ناامیدی کرده اند که چرا قبل از اینکه انزال شوند، نمی توانند مدت بیشتری در تختخواب بمانند.

رابطه جنسی و مدت زمان آن

اکثر این تلاش ها برای طولانی شدن تا حد زیادی از سوی مردانی است که معتقدند که باید رابطه جنسی برقرار کنند تا خودشان را ارضاء کنند و این چیزی است که زنان می خواهند و در طول عشق بازی از آن لذت می برند.

شاید این عقیده مایه خشنودی مردان باشد ولی تحقیقات نشان داده اند که میانگین مدت رابطه جنسی مردان ۶ دقیقه است. این موضوع بر اساس یک پژوهش بود که به بررسی انزال زود رس و نا بهنگام می پرداخت. در این تحقیق، وقتی رابطه جنسی شروع شد، زمان گرفته شد و وقتی مردها انزال شدند، متوقف گردید. این زمان از ۶ ثانیه خیلی سریع شروع شد و تا زمان طولانی ۵۳ دقیقه ادامه یافت ولی انزال اکثر مردان بین ۴ تا ۱۱ دقیقه طول کشید و هر مردی که انزالش بیشتر از ۲۱ دقیقه بود، دیر انزال محسوب شد.

پژوهش هایی مانند این به مردان درک بهتری از اصطلاح « میانگین » می دهد تا سعی کنند خود را داخل آن میانگین قرار دهند اما واقعیت این است که بیشتر زنها از مدت زمان متعادل رابطه جنسی راضی هستند و علاقه ای به ماندن طولانی مدت در رختخواب ندارند.

مطالب مرتبط
محصول واقعی و بی خطر افزایش دهنده و محرک غریزه جنسی چیست؟

ولی اگر شما یک مرد هستید، اینکه چه مدت می توانید رابطه جنسی را طول دهید، می تواند برای زن ها و در توانایی آنها برای داشتن اعتماد بنفس در فعالیت خود در اتاق خواب مهم باشد. لذا اگر شما به دنبال راه هایی برای طولانی کردن زمان رابطه جنسی هستید، در اینجا به چند نکته مفید برای رسیدن به این هدف اشاره می شود:

بطور جدی به ورزش های کششی پایین تنه بپردازید

مدارک و شواهد زیادی وجود دارند که نشان دهنده مفید بودن این ورزش ها برای مردان به منظور طولانی کردن توانایی ماندن در اتاق خواب هستند.

یک تحقیق نشان داد که مردانی که دچار زودانزالی بودند، پس از چند ماه انجام ورزش های کششی مداوا شدند و یک پژوهش انجام شده در سال ۲۰۱۶ راجع به انزال مردان اعلام کرد که مردانی که ورزش های کششی انجام دادند، توانستند عضلات قسمت آلت تناسلی شان را تقویت کنند تا بتوانند کنترل بهتری بر نحوه انزال خود داشته باشند.

این خبر خوبی برای مردانی است که ورزش های کششی انجام می دهند چون می تواند درمان موثری برای کسانی باشد که دوست دارند بیشتر در تختخواب بمانند و از زودانزالی جلوگیری نمایند. ورزش های کششی روشی طبیعی برای درمان طبیعی زود انزالی هستند و دارای اثرات جانبی نیز نمیباشد.

مردان باید بخاطر داشته باشند که وقتی پا به سن میگذارند و سطح هورمون نرینگی آنها کاهش می یابد، تراکم عضلانی در سراسر بدن آنها بتدریج کم و ضعیف میشود که شامل عضلات مربوط به دستگاه تناسلی نیز می گردد. پس این عضلات را بوسیله ورزش های کششی، قوی نگه دارید.

اوج لذت جنسی همه چیز نیست

مردها به رابطه جنسی به عنوان هدف نهایی نگاه می کنند. انزال و رسیدن به اوج لذت جنسی قطعا تلاش لذت بخش و با ارزشی است ولی هدف رابطه جنسی، خیلی بالاتر از این است.

مطالب مرتبط
چراعلم می گوید رابطه جنسی برای مغز شما خوب است؟

این فشار ذهنی را از روی خودتان بردارید که چه مدتی می توانید رابطه جنسی را طول دهید و به جای آن توجه خود را معطوف به ایجاد ارتباط مناسب با شریک جنسی خود کنید و یک فضای صمیمی سرشار از عشق و علاقه را ایجاد نمایید.

حتی اگر زود انزال شدید، رابطه جنسی نباید تمام شود بلکه به تلاش خود برای لذت بخشیدن به شریک جنسی با نوازش و عشقبازی ادامه دهید. اگر یک زن در طول رابطه جنسی از شما خونگرمی و محبت ببیند، از نظر او بزرگترین عاشق دنیا هستید و مهم نیست نزدیکی شما چقدر طول می کشد.

خانم ها مقدم هستند

دقیقا مثل وقتی که در را برای یک خانم باز نگه می دارید تا اول وارد شود، همین کار را در طول رابطه جنسی انجام دهید یعنی تلاش و توجه خود را بر این متمرکز کنید که به او کمک نمایید قبل از شما انزال شود. سعی کنید بفهمید که چه کاری باعث می شود که او به این مرحله می رسد و وقتی او را به اوج لذت جنسی رساندید، آن وقت نوبت شماست. همچنین وقتی مطمئن شوید که او انزال شده، بار روانی از روی شما برداشته می شود و می توانید بیشتر در تختخواب بمانید.

از خودتان به خوبی مراقبت کنید

همه افراد نظر خوبی راجع به مردی دارند که به درستی مراقب خودش است. این عقیده را بیهوده و خودخواهانه ندانید چون افرادی که غذای سالم می خورند، به طور منظم ورزش می کنند، سیگار نمی کشند، مشروبات الکلی نمی نوشند، در واقع برای سلامتی و رفاه خود سرمایه گذاری می کند که این روش معمولا منجر به کاهش بیماری ها و نشستن در مطب پزشکان می شود.

مردانی که به سلامتی خود توجه می کنند، موفق به رسیدن و حفظ  حالت نعوذ یا راست شدن کامل آلت تناسلی خود می شوند چون این حالت بستگی به گردش خون مناسب دارد که به معنی وجود یک سامانه گردش خون سالم است. داشتن یک قلب قوی به همراه جریان خون سالم به معنی قدرت بیشتر برای انجام رابطه جنسی می باشد.

مطالب مرتبط
چه زمانی می توانم بعد از حاملگی رابطه جنسی داشته باشم؟

قراردادن در دیدگاه

مهمترین موضوعی که همه مردان باید بیاد داشته باشند، این است که در طول انجام رابطه جنسی باید تمام توجه خود را معطوف به خواسته ها و نیازهای شریک جنسی و سپس خودشان بنمایند.

با یکدیگر هماهنگ باشید و تلاش خود را متمرکز بر کیفیت خوشایند رابطه جنسی نمایید و به اینکه چقدر طول می کشد اهمیت ندهید. تعداد بسیار کمی از ما می خواهیم که رابطه جنسی ساعت ها طول بکشد، پس نکته ای که باید بیاد داشته باشیم کیفیت رابطه جنسی است نه مدتی که به طول می انجامد.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.