رنگ های مختلف برای ال جی G6

0

رنگ های مختلف برای ال جی G6

ال جی G6 : شرکت ال جی در MWC 2017 بود که پرچمدار پیشین یعنی G6 را معرفی کرد. اسمارتفونی که طراحی قابل توجهی داشته و می توانست نظر هر فردی را به خود اختصاص دهد. ال جی همچنین در بهار ۲۰۱۷ نیز میان رده Q6 را معرفی کرد که نسخه کوچک تر از G6 بوده و طراحی نسبتا مشابهی داشت هر چند که در مشخصات یک گزینه مشابه محسوب نمی شد.

در حالی که نزدیک به یک سالی از عرضه آنها می گذرد شرکت ال جی تصمیم گرفت گزینه های رنگی جدیدی برای این دو اسمارتفون معرفی کند. از جمله آن باید به بنفش روشن، تمشکی و آبی تیره اشاره داشت. این گزینه های رنگی اجازه می دهد تا خریداران G6 و Q6 تنوع بالایی در انتخاب داشته باشند و بتوانند نظر هر فردی را به خود جلب کند. البته شرکت ال جی پیش از معرفی سه گزینه جدید، در مجموع هشت  رنگ برای جی ۶ در نظر گرفته و در این میان گزینه های رنگی جدیدی نیز شامل حال Q6 شد.

اگرچه Q6 یک پرچمدار نبوده اما ال جی سعی کرده نیاز کاربران گوشی هوشمند میان رده را نیز برآورده سازد و بتوانند در هنگام خرید تنوع بالایی را مشاهده کنند که می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. به نظر نمی رسد کمپانی کره ای برنامه ای برای عرضه گزینه رنگی جدید در ایالات متحده داشته باشد زیرا به این موضوع اشاره نشده است و در هاله ای از ابهام قرار دارد. پیشتر این کمپانی گزینه رنگی را برای فبلت پرچمدار خود V30 در نظر گرفته که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

گزینه های رنگی جدید

تعداد گزینه های رنگی برای G6 بیش از Q6 بوده که می تواند تنوع بالاتری را هنگام خرید به دنبال داشته باشد. G6 در مجموع هشت گزینه رنگی چون پلاتینیومی، سفید، مشکی، طلایی، سفید، آبی و سه رنگ جدید است. براساس بررسی های انجام گرفته گوشی هوشمند جی ۶ امتیاز ۷.۷ را کسب کرده که بخش عمده آن طراحی جذاب این محصول بوده است. اما در بخش دوربین عملکرد ضعیفی داشته و باید آن را یک میان رده دانست تا پرچمدار. گوشی هوشمند G6 قیمتی ۷۰۰ دلاری داشته اما Q6 با قیمت ۳۰۰ دلار روانه بازار می شود.

مطالب مرتبط
به ثبت رسیدن پتنت جدیدی توسط ال جی با ماژول نمایشگر بدون حاشیه

به گفته ال جی گزینه های رنگی جدید ابتدا در کره جنوبی عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه نیز فوریه خواهد بود. در سوی دیگر مشخص نشده آیا در بازار ایالات متحده نیز چنین رنگ هایی را شاهد خواهیم بود یا خیر.

منبع: theverge

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.