کمپانی کیا در ماه اکتبر از Proceed جدید خود رونمایی خواهد کرد

0

کمپانی کیا در ماه اکتبر از Proceed جدید خود رونمایی خواهد کرد

PROCEED : احتمالا یکی از زیباترین خودروهای مفهومی که ما در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم، مدل Proceed است که ما توانستیم اولین مدل رسمی آن را قبل از تولید و عرضه به بازار در نمایشگاه فرانکفورت موتور سال ۲۰۱۷ از نزدیک ورانداز کنیم.

در ماه گذشته پس از راه اندازی Ceed جدید در فرم های  هاچبک و کوپه، در اواخر ماه اکتبر این خودروی کره ای استثنایی در سومین فرم خود در پاریس به نمایش در خواهد آمد.

گویا این رونمایی توسط مدیر برنامه ریزی محصولات شرکت، دیوید لبروس ترتیب داده شده است چرا که وی در مصاحبه خود با خبرگزاری هلندی در هفته خودرو گذشته که در آن مدل Ceed 2018 به صورت محلی به نمایش گذاشته شد بدان اشاره نمود.

وی تصریح کرد که یک نسخه سوم در راه است و ما باید منتظر نمایشگاه بعدی باشیم تا بتوانیم این زیبای فلزی را از نزدیک مشاهده نماییم.

مایکل کول، مدیر اجرایی سابق مؤسسۀ کیا موتورز، اذعان داشت که سومین Ceed نیز همانند Hyundai i30 Fastback شیک و جذاب خواهد بود.

کول در ادامه سخنانش افزود که خودروی جدید Ceed، یک مدل اسپرت و عملکردی است که به جرات می توان گفت در جاده ها خوش خواهد درخشید.

این امر تنها به این معنی می باشد که مفهوم عضلانی و بی نظیر Proceed جانشین کوپه سه درب ProCeed خواهد شد که جزو دو نسل اول این خودروی جمع و جور محسوب می شود.

گویا قرار است که خانواده Ceed با اضافه شدن یک مدل هاچ بک به آن که به احتمال زیاد دارای پسوند GT خواهد بود همچنان بزرگ تر شود.

همچنین گویا این کمپانی کره ای برنامه هایی برای تولید یک  کراس اوور مبتنی بر پایه Ceed دارد که قرار است از Sportage کوچکتر باشد.

مطالب مرتبط
رندرهای مدرنی از بی ام دبلیو E9 خودرویی متعلق به 50 سال پیش

تصاویر زیبایی از کیا PROCEED در نمایشگاه فرانفورت

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.