ظاهر جذاب آئودی Q3 در جدیدترین اسپای شات ها

0

ظاهر جذاب آئودی Q3 در جدیدترین اسپای شات ها

علی رقم پنهان کاری های زیاد آئودی، می توان به آسانی مشاهده نمود که نسخه کاملا جدید کراس اوور این کمپانی از طراحی تکامل یافته ای بهره می برد.
به نظر می رسد جراحان زیبایی بر روی چهره این مدل جدید کار کرده باشند. حالا که آئودی در حال ارائه کراس اوور سطح پایین کوچک خود به نام Q2 است، این شانس هم وجود دارد که نسخه جدید Q3 که اندکی از لحاظ ابعاد بزرگ تر و جادارتر شده با تغییر در اندازه کابین و ایجاد فضای بیشتر برای پاها به دلیل افزایش فاصله محوری ارائه شود.

آئودی Q3 یک ماشین جادار

علاوه بر این، ما انتظار داریم که ظرفیت صندوق عقب این خودرو نیز افزایش یابد تا Q3 به یک هم سفر بهتر در طول سفرهای طولانی تر تبدیل شود.
آئودی Q3 که یکی دیگر از محصولات خانواده در حال رشد MQB است، به تازگی به مراحل نهایی تست های خود رسد شده است.

نسخه جدید آئودی Q3

نسخه جدید آئودی Q3 با چراغ های جلو و عقب کاملا ال ای دی و چشم اندازی فوق تکنولوژیک که یادآور VW Tiguan است یک مدل فانتزی خواهد بود.

با اینکه کابین داخلی در عکس های جاسوسی قابل مشاهده نیست، اما مطنئنا کابین هدایت مجازی استاندارد آئودی در این خودرو نیز ارائه خواهد شد. اما با نگاهی دزدکی به داخل کابین می توان دریافت که سیستم اطلاعات و سرگرمی دیگر از داشبورد بیرون نزده است، که خبر خوبی برای بسیاری از علاقه مندان به این خودرو می باشد. زیرا این گونه صفحه نمایش های سبک تبلتی دیگر چندان طرفدار ندارند.

آئودی در حال حاضر، نسخه آئودی Q3 فعلی را در کارخانه خود در Győr مجارستان مونتاژ می کند، اما همه چیز در مورد مدل جدید تغییر خواهد کرد، چرا که آئودی در نظر دارد تولید این مدل را به خانه خود در Martorell اسپانیا منتقل نماید.

مطالب مرتبط
کشف یک پستاندار باستانی نشان می دهد تقسیمات ابر قاره ای بسیار دیر تر از آن چه در گذشته تصور می شده رخ داده اند

تاریخ عرضه آئودی Q3

این خودرو به طور رسمی در اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد و با توجه به اینکه Q8 قرار است در سال ۲۰۱۸ همراه با E-Tron کاملا الکتریکی وارد عرصه بازار شود، جدیدترین اس یو وی کمپانی آئودی نخواهد بود.

اسپای شات های زیبا از آئودی Q3 مدل ۲۰۱۹

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.