پیشگیری از سرطان با ۳۰ روز غذاهای حاوی سیر

0

پیشگیری از سرطان با ۳۰ روز غذاهای حاوی سیر

به ۳۰ روز سوپر غذا، چالش ۳۰ روزه پیشگیری برای تبدیل رژیم غذایی خود به مواد سالمتر خوش آمدید:

۳۰ روز غذاهای حاوی سیر

غذاهای فوق العاده که دارای مزایای بی شماری، از افزایش سیستم ایمنی و تقویت بدن تا جلوگیری از بیماری و حتی مدیریت یائسگی هستند. در اینجا می خوانید که چرا و چگونه سیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، از امروز شروع کنید!

سیر نه تنها باعث می شود که غذا معطر و طعم بیشتری داشته باشد، بلکه می تواند سلامت ما را بهبود بخشد. در یک مطالعه بر روی بیش از ۴۰،۰۰۰ زن، محققان دریافتند کسانی که بیشتر سیر مصرف می کنند، ۵۰٪ کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان روده قرار دارند.

دانشمندان معتقدند این احتمالا به دلیل وجود آنتی اکسیدانی در سیر به نام آلیسین است که با عفونت و باکتری مبارزه می کند.

این تنها مطالعه ای نیست که به این نتیجه رسیده است. تحقیقات بیشتری نشان می دهد دوستداران سیر که بیش از ۶ حبه سیر را در هفته مصرف می کنند میزان ابتلا به سرطان کولورکتال را ۳۰٪ و میزان ابتلا به سرطان معده را ۵۰٪ کاهش می دهند.

مزایای سیر به همین جا ختم نمی شود. تحقیقات دیگر نشان می دهد که سیر می تواند از بروز خستگی در زمستان جلوگیری کند. در یک مطالعه بر روی ۱۴۶ نفر در بریتانیا، محققان به مدت سه ماه به شرکت کنندگان عصاره سیر دادند. در پایان ۱۲ هفته دوره آزمایش، آنها دریافتند که مصرف کنندگان سیر دو سوم احتمال ابتلا به سرماخوردگی را کاهش دادند.

در حالی که آنها نمی توانند مطمئن باشند که این نتایج به سیری که در آشپزی استفاده می شود مرتبط باشد، اما قطعا ارزش امتحان کردن را دارد، به خصوص از آنجا که این گیاه دارای بسیاری از مزایای سلامتی تایید شده دیگر است. (بهبود التهاب مزمن و نشانه های بیش از ۴۵ بیماری، با راه حل ساده و طبیعی در درمان کامل بدن)

مطالب مرتبط
نحوه نگهداری و سلامت دندان ها و لثه در حین بارداری

۳۰ روز غذاهای حاوی سیر

چگونه سیر را بپزیم

برای این که بتوانبد از فواید سیر برای سلامت خود بهره مند شوید، این ترفند ساده را امتحان کنید: سیب زمینی، گوجه فرنگی و چند تکه سیر را بشویید و سپس ۱۰ دقیقه آنرا در محل خنک قرار دهید، محققان می گویند که به حفظ خواص دارویی آلیسین کمک می کند. سپس سیر را به طور معمول می توانید سوپ کنید، بپزید یا سرخ کنید.

غذاهای حاوی سیر

بادمجان کبابی با سس سیر و انار

این غذای گیاهی رنگارنگ خوشمزه به نظر می رسد. بر روی میز بسیار شگفت انگیز است که حتی می تواند مهمانانی که ادعا می کنند بادمجان دوست ندارند را برای خوردن ترغیب کند.

قارچ سیر با اسفناج و ریکوتا

غذای راحت و سالم همیشه آسان پیدا نمی شود، اما این یکی مورد تایید ما است. این یک وعده غذای گیاهی است که عمدتا یک نسخه زمستانه از لازانیا و بدون کربوهیدرات اضافی است و به لطف استفاده از چاشنی لیمو، پارمسان، آجیل کاج و ریکوتا، از تمام عطرها و طعم های مناسب برخوردار است.

سوپ هویج با سیر

این سوپ در واقع بدون کرم یا پایه های سوپ کنسرو شده با ترکیب هویج، سیر، زنجبیل و نارگیل شیر با سس فلفل قرمز ساخته شده است. در نتیجه نه خیلی تند و نه خیلی شیرین است و غذای کاملی برای روزهای سرد است، به علاوه در کمتر از ۳۰ دقیقه آماده می شود.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.