مرسدس ای ام جی چهار در با پیشرانه پلاگین هیبریدی با توان ۴۳۵ اسب بخار در ترافیک رصد شد

0

ای ام جی چهار در در ترافیک رصد شد

ای ام جی چهار در : به نظر می رسد مرسدس ای ام جی چهار در GT  هنوز جای خود را به خوبی در دل مردم باز نکرده است. نسخه دو در این خودرو به معنای واقعی کلمه، یک ابر خودروی استثنایی بود، اما گمان می شود که این نسخه هرگز نمی تواند جایگاهی همانند مدل دو در داشته باشد. شما ممکن است با خود تصور کنید که شاید طراحان این مدل با یک بحران هویت دست و پنجه نرم کنند، اما بر اساس بیانات کمپانی مرسدس بنز، هدف اصلی این کمپانی، تمرکز مستقیم بر مدل های افسانه ای SLS و AMG GT  است و اینکه  در عین حال بتواند اولین مدل ابر خودروی چهار در را در جهان تولید نماید.

خصوصیات برجسته ای ام جی چهار در

این ابر خودروی استثنایی برای اولین بار در ماه ژانویه در نمایشگاه اتومبیل ژنو به نمایش عموم در آمد و از خصوصیات برجسته آن می توان به پنجره مشبک نام تجاری Panamericana  ، یک کاپوت قدرتمند، پنجره های بدون قاب، یک اسپویلر عقبی قابل تنظیم و چراغ های عقب براق و درخشنده اشاره نمود.

در داخل، شما یک جفت صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی دیجیتال و یک کنسول مرکزی به همراه دکمه های رنگی صفحه نمایش را که برای اولین بار است  در AMG. به کار گرفته می شوند مشاهده خواهید کرد. این نمونه خاص که اخیرا توسط MercedesFreak در نوربورگ رصد شده است، نمای بسیار دقیق تری از ظاهر فوق العاده  تهاجمی این خودرو را به ما نشان می دهد و با اینکه هیچ گونه مارکی بر روی خودرو وجود ندارد به ما می گوید که این خودرو یکی از مدل های  ۶۳ ۴Matic + 63 یا S 4Matic + 63 می باشد. چیزی که باعث می شود این خودرو یک چهره عملکردی به خود بگیرد طراحی نمای عقب خودرو است که دارای لوله اگزوز های مستطیلی بزرگی می باشد که  در مقایسه با نسخه گرد این لوله اگزوزهاrekˈtaNGgyələr، که در مدل سطح اول  GT 53 ارائه شده بود بسیار جذاب تر است.

مطالب مرتبط
بزودی اولین گوشی هوشمند 5G توسط هوآوی معرفی می شود

ای ام جی چهار در با پیشرانه پلاگین هیبریدی با توان ۴۳۵

این مدل سطح اول  دارای پیشرانه پلاگین هیبریدی با توان ۴۳۵ PS ( 429 HP ) می باشد. برای نسخه های ۶۳ و ۶۳ S  قبلی نیز یک پیشرانه  ۵۸۵ PS ( 576 HP) با گشتاور ۵۹۰ پوند پا (۸۰۰ Nm) ارائه شده بود، در حالی که نسخه دوم دارای توانی برابر با ۶۳۹ PS ( 630 HP) و گشتاوری برابر با  ۶۶۳ پوند پا (۹۰۰  نانو متر ) بود. بهترین مدل “S” قادر است در یک خط مستقیم تنها در  ۳.۲ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل ( معادل ۱۰۰ کیلومتر در ساعت)  در ساعت برسد و حداکثر سرعت این ابر خودروی استثنایی نیز چیزی در حدود ۱۹۵ مایل / ساعت (۳۱۵ کیلومتر / ساعت)، است. انتظار می رود که نسخه جدید مرسدس ای ام جی نیز دارای پیشرانه ای با همین خصوصیات و یا حتی بهتر است.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.