پسر بچه ای در چین، ۴ سال بعد از مرگ والدینش با عمل جایگزینی رحم به دنیا آمد

0

پسر بچه ای که ۴ سال بعد از مرگ والدینش به دنیا آمد

رسانه های چینی گزارش داده اند  که پسر بچه ای، چهار سال پس از مرگ والدینش که در تصادف ماشین جان باخته بودند، در طی عمل جایگزینی در رحم به دنیا آمد.

Shen Jie و Liu Xi در سال ۲۰۱۳ در نانجینگ به دلیل سانحه تصادف جان باختند، اما امید می رفت که جنین های فریز شده آن ها که در آرزوی داشتن فرزند بودند بتواند از طریق IVF  به دنیا آید که همین طور نیز شد.

پس از رخ دادن این حادثه و فوت زن و شوهر، والدین این زن و شوهر به مدت چهار سال با  قانون مبارزه کردند تا اینکه بالاخره این پسر بچه استثنایی توانست در ماه دسامبر پای به این جهان بگذارد. در زمان حادثه، جنین ها در جای امنی در بیمارستان نانجینگ نگهداری شده و  در دمای منهای ۱۹۶ درجه سانتیگراد در مخزن نیتروژن مایع نگهداری می شدند.

این گزارش اذعان داشته است که پس از یک نزاع طولانی مدت قانونی با قوانین این کشور، بالاخره به خانواده این زن و شوهر اجازه داده شد تا از جنین خود استفاده نمایند.

اما، به این دلیل که  جایگزینی در رحم در چین امری غیر قانونی محسوب می شود، پدربزرگ و مادربزرگ این کودک مجبور شدند تا یک مادر جایگزین را در خارج از کشور برای به دنیا آوردن او پیدا کنند  و در نهایت یک زن خارجی تمایل خود را برای این کار اعلام نمود.

و این کودک در نهایت ، سال گذشته در یکی از بیمارستان های شهر گوانگژو دیده به جهان گشود. پدربزرگ و مادربزرگ این پسر بچه دوست داشتنی، نام او را تیانتیان یا “شیرین” گذاشته اند و ، ۱۰۰ امین روز تولد او را با یک جشن کوچک جشن گرفتند تا بتوانند خوشحالی خود را از به دنیا آمدن نوه شان نشان دهند.

مطالب مرتبط
هر آنچه باید در مورد مزایا و عوارض سلامتی آب هویج بدانید

مادر بزرگ تیانتیان، هو شینسیان، به  خبرگزاری پکن گفت: “چشم های تیانتیان درست همانند چشم های زیبای دخترم هستند، اما به طور کلی، او بیشتر شبیه به پدرش می باشد. پدربزرگ و مادربزرگ این پسر بچه هنوز تصمیم نگرفته اند  که در مورد گذشته غیر طبیعی اش به او چه بگویند. شن شینان، پدربزرگ پدری تیانتیان، اذعان داشته که این خانواده با مشورت هم تصمیم گرفته اند تا زمانی که تیانتیان بزرگ شود به او  بگویند که پدر و مادرش در خارج از کشور زندگی می کنند و بالاخره یک روز خواهند آمد.

او در ادامه سخنانش گفته است که:  تقدیر این پسر به گونه ای بوده که با غم پای در این دنیا بگذارد.. نوزادان دیگر پدر و مادر خود را دارند، اما او از این موهبت برخوردار نمی باشد. ما قطعا در آینده واقعیت را به او خواهیم گفت اما هنوز نمی دانیم که او چگونه با این مسئله کنار خواهد آمد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.