نسخه ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۲ عرضه شد

0

نسخه ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۲ عرضه شد


شرکت مایکروسافت در اواخر سال ۲۰۱۷ به شکل غیرقابل انتظاری از نسل جدید سرفیس بوک به نام سرفیس بوک ۲ رونمایی کرد. در حالی که انتظار داشتیم سال ۲۰۱۷ با تغییرات عمده ای سرفیس بوک ۲ را شاهد باشیم، این نسخه تغییرات نامحسوسی پیدا کرده و با سخت افزاری بروزرسانی شده، معرفی شد.

مشخصات نسخه ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۲

در حالی که نسخه ۱۳ اینچی سرفیس بوک ۲ در بازار به فروش می رسد، اما نسخه ۱۵ اینچی آن تاکنون به فروش نرسید که به تازگی ردموندی تا این نسخه را نیز عرضه کردند.

با پردازنده گرافیکی GTX 1050 یا GTX 1060 جیفورس انویدیا، عمر باتری ۱۷ ساعته، صفحه نمایش لمسی ۴K پیکسل سینس، پردازنده Core i5 یا Core i7 نسل هشتمی کافی لیک اینتل، حافظه رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و برخی دیگر سرفیس بوک ۲ با صفحه نمایش ۱۵ اینچی با قیمت پایه ۱۴۹۹ پوندی به فروش می رسد.

مایکروسافت اعلام کرده این نوت بوک در ۱۷ کشور چون بحرین، چین، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، کره، کویت، مالزی، عمان، پرتغال، قطر، عربستان سعودی، سنگاپور، اسپانیا، تایوان، تایلند و امارات متحده عربی به فروش می رسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت مایکروسافت مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی درباره نسخه ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۲ بدست آورید.

 اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

مطالب مرتبط
راکت بزرگ فالکون ایلان ماسک در راه است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.