آشکار شدن پوستر تبلیغاتی پی ۲۰ هوآوی

0

آشکار شدن پوستر تبلیغاتی پی ۲۰ هوآوی

هوآوی p20 : هوآوی را می توان یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده گوشی هوشمند دانست که هر سال با دیوایس های قابل توجه خود توانست نظر همگان از جمله طرفداران را به خود جلب کند.

شرکت هوآوی با انتشار پوستری از تلفن همراه هوشمند هوآوی p20 خود بر تمامی شایعات و خبر ها در این زمینه دامن زده است و یک قدم از مرز های خود جلوتر رفته است.

براساس تصاویری که شرکت هوآوی از محصول P20 خود منتشر کرده است این تلفن همراه هوشمند دارای یک دوربین سه گانه در پنل پشتی خود می باشد و علاوه بر این شرکت هوآوی از طراحی بریدگی بالای نمایشگری که شرکت اپل در تلفن همراه هوشمند آیفون ۱۰ خود استفاده کرده است تقلید کرده و از این بریدگی در بالای نمایشگر این تلفن همراه هوشمند خود نیز استفاده کرده است.

اگر با شرکت Leica آشنایی داشته باشید می دانید که این شرکت سال های بسیاری است که در زمینه ی طراحی دوربین فعالیت دارد و با شرکت هوآوی از سال گذشته همکاری خود را آغاز کرده است.

از این رو شرکت Leica وظیفه ی طراحی و توسعه ی دوربین تلفن همراه هوشمند هوآوی P20 شرکت هواوی را بر عهده گرفته است بنابراین باید منتظر کیفیت فوق العاده بالایی در دوربین این تلفن همراه هوشمند شرکت هواوی باشیم.

براساس گزارشاتی که شرکت هوآوی ارائه داده است این تلفن هوشمند شرکت هوآوی قرار است در دو رنگ مشکی و آبی عرضه شود البته ممکن است در آینده شاهد این باشیم که شرکت هوآوی انتخاب های بیشتری را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

سنسور اثر انگشت هوآوی p20

البته تصاویری در زمینه ی سنسور اثر انگشت در این تلفن همراه هوشمند شرکت هوآوی ارائه نشده است و به همین دلیل احتمال می دهیم که سنسور اثر انگشت در طراحی این تلفن هوشمند هوآوی در پایین صفحه نمایش قرار داده شود.

مطالب مرتبط
رونمایی هوآوی از Y6 مدل 2018

در زمینه ی جنس بدنه ی این تلفن همراه هوشمند باید بگوییم که براساس شایعاتی در این زمینه امکان دارد بدنه ی جلو و پشت P20 از جنس شیشه باشد.

یکی از ویژگی هایی که P20 هوآوی را منحصر به فرد می کند ویژگی فیس آدی می باشد البته احتمال داده می شود با رونمایی چنین ماژولی توسط شرکت هواآوی، این شرکت از چنین ویژگی و قابلیتی در این تلفن همراه هوشمند خود استفاده کند البته باید بدانید که این ویژگی مشابه فیس آی دی شرکت اپل می باشد و به هیچ وجه نمی تواند با آن برابری و حتی رقابت کند.

۲۷ مارس که برابر است با ۷ فروردین منتظر رونمایی از تلفن همراه هوشمند P20 شرکت هوآوی به طور رسمی در پاریس می باشیم و براساس اعلام وب سایت شعبه اسپانیای اپراتور Vodafone قیمت P20 شرکت هواوی برابر با ۴۵۰ دلار می باشد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود چینی ها برای سال ۲۰۱۸ چگونه پرچمداری را رقم زدند و آیا مشابه شایعات است یا خیر.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.