تا سال ۲۰۲۲ گجت های خانه های هوشمند پیشرفت بزرگی می کنند

0

تا سال ۲۰۲۲ گجت های خانه های هوشمند پیشرفت بزرگی می کنند

امروزه هوش مصنوعی و اتوماسیون خانگی هر روز پیشرفته تر از گذشته می شوند و این فناوری ها مدتی است که روی کار آمدند بنابراین باید آنها را نوظهور دانست وجدید قلمداد نمی شوند.

از میان گجت های طراحی و عرضه شده در سال میلادی ۲۰۱۷، گجت هایی که در زمینه ی خانه های هوشمند طراحی و عرضه شده بودند بیشترین رشد ممکن را نسبت به سایر گجت ها داشته اند.

حتی براساس گزارشات و اخبار بدست آمده احتمال داده شده است که رشد گجت های مرتبط با خانه های هوشمند در سال های آینده نیز به طور چشم گیری افزایش پیدا کند.

چرا که قرار است عرضه ی گجت های مرتبط با خانه های هوشمند با رشد ۱۸.۵ درصدی تا سال ۲۰۲۲ ادامه پیدا کند بنابراین انتظار داریم تولید و عرضه ی گجت های مرتبط در زمینه ی خانه های هوشمند در سال ۲۰۲۲ به ۹۳۹.۷ میلیون برسد.

آخرین گزارشی که از تولید و عرضه ی گجت ها در سال میلادی جاری بدست آمده است، ۴۳۳.۱ میلیون گجت مرتبط با خانه های هوشمند است که نشان دهنده ی این است که گجت های خانه های هوشمند هر ساله با رشدی برابر با ۲۷.۶ درصد رو به رو می باشد.

بنابراین تولید و عرضه ی گجت های خانه های هوشمند از تولید سایر گجت ها به طرز چشم گیری پیشی خواهد گرفت.

گجت های خانه های هوشمند در ۵ دسته ی کلی تقسیم بندی می شوند که این ۵ دسته شامل :

اسپیکر های هوشمند، سیستم های هوشمند امنیت خانگی، سرگرمی های ویدیویی، سیستم های روشنایی هوشمند و گجت های هوشمند کنترل حرارت و یا بهتر است بگوییم ترموستات، می باشند.

گسترش گجت های هوشمند با هوش مصنوعی

از میان تمامی احتمالات و پیش بینی های صورت گرفته، بیشترین پیش بینی ها متعلق به اسپیکر های هوشمند هستند.

مطالب مرتبط
پورشه 911 اسپیدستر تولید خواهد شد

چرا که انتظار داریم از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ رشدی ۳۲ درصدی را شاهد باشیم چرا که در ایالات متحده آمریکاه، ۴۷.۳ میلیون نفر از افرادی که سن آنها بالای ۱۸ سال است از اسپیکر های هوشمند استفاده می کنند علاوه بر این براساس پیش بینی هایی که انجام شده است، میزان فروش اسپیکر های هوشمند تا سال ۲۰۲۲ به ۱۷.۴۳۱ میلیارد دلار خواهد رسید.

بعد از بررسی بالاترین درصد تولید و عرضه ی گجت های خانه های هوشمند که به اسپیکر های هوشمند تعلق گرفت در رتبه های پایین تر گجت های سیستم های روشنایی و امنیتی هوشمند را مشاهده می کنیم که دومین جایگاه را در بین گجت های خانه های هوشمند دارا هستند که به ترتیب ارزشی برابر با ۱۲.۱ و ۳.۵ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۲۲ خواهند داشت.

بعد از گجت های سیستم های روشنایی و امنیتی، گجت های مجموعه سرگرمی های ویدئویی و ترموستات هوشمند قرار دارند که گجت های سرگرمی ویدئویی رشدی برابر با ۹ درصد را داشته اند اما با این وجود بازار را در دست گرفته اند و ترموستات هوشمند نیز دارای رشدی برابر با ۱۷ درصد بوده است که ارزش آن به ۳.۸ میلیارد دلار خواهد رسید.

در کل، در ۵ سال آینده رشد ۱۱ درصدی تولید و عرضه ی گجت های خانه های هوشمند را نسبت به سال ۲۰۱۷ شاهد خواهیم بود.

علاوه بر اینکه تا سال ۲۰۲۲ شاهد رشد اینچنینی گجت های مرتبط با خانه های هوشمند بر اساس هوش مصنوعی خواهیم بود، مطمعناً روزی هم شاهد رشد چشم گیری گجت هایی در زمینه ی رانندگی هوشمند تا هوشمند سازی شهر ها نیز خواهیم بود.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.