Mitsuoka و رونمایی از خودرو رودستر عجیب

میتسوکا راکستار را به مناسبت 50 همین سالگرد تاسیس خود معرفی کرد از این رو تنها 50 دستگاه این خودرو به تولید می رسد. مشتریان قادرند محصول جدید را در رنگ های آبی لس‌آنجلس، قرمز شیکاگو، مشکی نیویورک، نارنجی سیسکو، سفید واشینگتن و زرد آریزونا خریداری کنند.

0

میتسوکا و رونمایی از خودرو رودستر عجیب

شرکت ژاپنی میتسوکا برند مطرحی در صنعت خودروسازی به شمار نمی رود اما محصولات عجیب و جالبی را همیشه در سبد محصولاتش می توان شاهد بود. یکی از آنها مدل تازه رونمایی شده راکستار  با پیشرانه ۱۳۰ اسب بخاریست.

میتسوکا پیشتر اتومبیل سوپراسپرت Orochi را با پیشرانه موتور وسط معرفی و عرضه کرد. گذشته از خودرو himiko نیز با پلتفرم MX-5 میاتا مزدا ساخته شده بود و جالب به نظر می رسید.

حال شرکت ژاپنی تصمیم گرفت یک مدل جدید را معرفی کند. مدلی که Rock Star نام داشته که براساس شورولت کوروت C2 و مزدا میاتا توسعه یافت. به نوعی راکستار یک مدل ترکیبی از محصول شرکت شورولت و مزدا به شمار می رود و ترکیب جالب توجهی را ایجاد کرده است.

ژاپنی ها سعی کردند با راکستار خودرویی را معرفی کنند که شباهتی به محصولات امریکایی دارد و برخلاف نسخه های پیشین با طراحی شبیه به مدل های انگلیسی یا اروپایی، این بار نوبت به امریکا رسیده است.

میتسوکا راکستار را به مناسبت ۵۰ همین سالگرد تاسیس خود معرفی کرد از این رو تنها ۵۰ دستگاه این خودرو به تولید می رسد. مشتریان قادرند محصول جدید را در رنگ های آبی لس‌آنجلس، قرمز شیکاگو، مشکی نیویورک، نارنجی سیسکو، سفید واشینگتن و زرد آریزونا خریداری کنند. البته این خودرو در چراغ جلو شباهتی به کوروت سی ۲ ندارد زیرا چراغ دایره ای ساده جایگزین چراغ های تاشو و مخفی شونده شده است.

گذشته از طراحی بایه به پیشرانه راک استار اشاره کرد. موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار برای این رودستر در نظر گرفته شد و همچنین گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک نیز فراهم آمده است.

راکستار با قیمت ۴۱ هزار دلاری به فروش می رسد که در مقایسه با قیمت ۲۶ هزار دلاری مزدا میاتا اختلاف بالایی داشته و یک مدل گران قیمت است.

مطالب مرتبط
تیزر ابر خودروی 2019 Aston Martin Vantage GT3 در آستانه مسابقات اتومبلیرانی منتشر شد

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.