مدل مو های مردانه برتر سال ۲۰۱۸ در اروپا

مدل مو های مردانه

0

مدل مو – آقایان به نسبت خانم ها عموما از مدل های متفاوتی استفاده نمی کنند، اما این واقعیت را نمی توان نادیده گرفت که مدل موی مردانه و متفاوت می تواند تاثیر بسزایی در ظاهر کلی شما داشته باشد، بنابراین می توان در هر فصلی مدل مویی متفاوت انتخاب کرد و ظاهری متفاوت را تجربه کرد.

مدل موی کوتاه مردانه فشن جدیدتر بوده و مد روز می باشد، چنین مدل موی کوتاه مردانه ای نیاز به رسیدگی بیشتری دارد و از انواع مختلفی نیز برخوردار خواهد بود و لازم است مدت زمانی بیشتری را برای درست کردن آنها صرف کنید، در نهایت چنین مدل مو هایی بسیار زیبا و به روز هستند و بیشتر مناسب برای قشر جوان خواهند بود.

مدل مو مردانه اگر درست و مناسب چهره انتخاب شود به جذابیت شما کمک بسیاری میکند زیرا مدل مو یک عنصر تاثیرگذار در استایل مردانه است , اگر در فکر تغییر مدل موهایتان هستید بهتر است مدل موی خود را طبق مد سال ۲۰۱۸ انتخاب کنید.

مدل موهای مردانه و پسرانه در انواع کلاسیک و فشن وجود دارند که هرکدام طرفداران خاص خودش را دارد, مدل مو خامه ای امسال هم مد و همچنان پرطرفدار است که میتواند انتخاب مناسبی برای آقایان جوان باشد. یکی دیگر از مدل موهای سال ۲۰۱۸ مدل مو فید است که کناره های سر کاملا کوتاه و بالای سر موهای بلندتری دارد.

مدل موهای برتر سال ۲۰۱۸ در اروپا

چطور مدل خودمان را پیدا کنیم؟

افراد خوش سلیقه و خوش استایل همیشه مدل موهای خود را بر طبق ظاهر و چهره خود انتخاب می کنند تا بهترین جذابیت را داشته باشند. مدل مو و ریــش و سبیل فوق العده در ظاهر تاثیر می گذارد، اگر کمی خارج از شکل صورتتان موها را دست کاری کنیــد ممکن اســت مدتی از آنچه در آینه می بینیــد خوشتان نیایــد.

مطالب مرتبط
نحوه انجام کاشت نگین چشم و عوارض آن

اما چطور می توان فهمید حالت صورت به چه شکل اســت؟ ساده اســت، ابتدا خود را به یک متر انعطاف پذیر مجهز کنیــد. سپس این اندازه گیری ها را انجام دهیــد و همه را ثبت کنید.

پیشانی:

از ابتدای قوس یک ابرو تا ابتدای قوس ابروی مخالف اندازه گیری کنیــد.

اســتخوان گونه:

عرض اســتخوان های گونه خود را اندازه گیری کنیــد، از برجسته ترین نقطه پایین گوشه یک چشم تا همان نقطه در طرف دیگر صورت.

خط فک:

از نوک چانه تا پایین گوش را در خطی کــه فک را تشکیل می دهد اندازه گیری کنیــد. این اندازه را ضرب در دو کنیــد تا اندازه کامل خط فکتان را بدست بیاوریــد.

طول صورت:

از مرکز خط رشد موها تا نوک چانه را اندازه گیری کنیــد.

وقتی این اندازه گیری ها را انجام دادیــد، ببینیــد کدامیک از چهارتای دیگر بزرگتر اســت، و سپس با مشخصات زیر مقایسه کنیــد تا ببینیــد کدامیک بهتر از بقیه نمایانگر صورتتان اســت.

تمام اندازه ها تقریبا یکسان هستند. زاویه چانه تیز اســت و گرد نیست. وقتی این اندازه گیری ها را انجام دادیــد، ببینیــد کدامیک از چهارتای دیگر بزرگتر اســت، و سپس با مشخصات زیر مقایسه کنیــد تا ببینیــد کدامیک بهتر از بقیه نمایانگر صورتتان اســت.

چطور با توجه به حالت چهره بهترین مدل مو را انتخاب کنیم؟

بیضی

اندازه طول صورت از عرض اســتخوان گونه بیشتر اســت و عرض پیشانی نیز از خط فک بزرگتر اســت. زاویه فک به جای تیز بودن بیشتر گرد اســت.

مربع

تمام اندازه ها تقریبا یکسان هستند. زاویه چانه تیز اســت و گرد نیست.

مربع مستطیل

مقدار طول صورت از همه اندازه های دیگر بیشتر اســت. پیشانی، اســتخوان گونه و خط فک تقریبا یکسان هستند.

گرد

اســتخوان گونه و طول صورت تقریبا هم اندازه هستند. این دو از پیشانی و خط فک بزرگتر هستند، کــه این دو نیز تقریبا یکسان هستند. زاویه چانه نه خیلی گرد اســت نه تیز.

مطالب مرتبط
مدل موی مردانه 2018 - سری 3

الماسی

طول صورت بزرگترین اندازه ایست کــه گرفتیــد. سپس در یک ترتیب نزولی اســتخوان گونه، پیشانی و کوچکترین هم خط فک اســت. چانه نوک تیز اســت.

قلبی

اندازه پیشانی از اســتخوان گونه و خط فک بیشتر اســت. چانه نوک تیز اســت.

مثلثی

اندازه خط فک از اســتخوان گونه بزرگتر اســت، کــه اندازه اش از پیشانی بزرگتر اســت.

صورت مربع

 

صورت کشیده

 

صورت گرد

صورت لوزی

نمونه مدل موی ۲۰۱۸

  

گردآوری : وردنگار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.