باگ : وجود باگ در فیس آیدی آیفون ایکس

0

وجود باگ در فیس آیدی آیفون ایکس

باگ در آیفون ایکس : شرکت اپل تلفن هوشمند آیفون ۱۰ یا ایکس را در سپتامبر سال گذشته رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که توانست نظر بسیاری را جلب کند اگرچه برخی به آن خوش بین نبوده و انتظار فروش کمی داشتند.

همانطور که می دانید باگ اخیری که در گوشی های آیفون وجود داشت به آیفون های ۷ با سیستم عامل iOS 11.3  مرتبط می شد به گونه ای که کلید اسپیکر مکالمه در حین تماس صوتی و یا تصویری غیر فعال می شد از این رو کمپانی اپل از نمایندگی ها درخواست کرده بود تا گوشی های آیفون ۷ را تعمیر کنند حتی این کمپانی اعلام کرد که نمایندگی های آیفون ، گوشی های آیفون ۷ بدون گارانتی را نیز تعمیر خواهند کرد .

یک هفته پس از کشف چنین باگی در گوشی های آیفون ۷ ، باگ دیگری در گوشی های آیفون ۱۰ کشف شد که این باگ به سیستم Face ID آیفون ۱۰ مرتبط می باشد .

از آنجایی که کمپانی اپل از تکنسین های خود خواسته بود در ابتدا برای تشخیص راه حل مشکل با تعمیر دوربین اصلی تست عیب یابی را اجرا کنند احتمال می دهیم که مشکل Face ID آیفون ۱۰ به دوربین اصلی آن مرتبط باشد .

درصورتی که کاربر به نمایندگی گوشی آیفون برای حل چنین مشکلی مراجعه کند و نمایندگی مورد نظر با تعمیر دوربین اصلی موفق به رفع چنین مشکلی در آیفون ۱۰ نشود ، در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد گوشی آیفون ۱۰ آن را با یک دستگاه جدید تعویض می کند .

با وجود اینکه برخی کاربران در فروم های متعدد ادعا کرده اند که هم زمان با ایجاد مشکل در دوربین اصلی گوشی آیفون ۱۰ ، قابلیت Face ID نیز در این گوشی با مشکل مواجه شد ، به نظر عجیب نمی رسد که برای رفع مشکل Face ID در این آیفون از ابتدا دوربین اصلی آن را تعمیر می کنند . از این رو در حال حاضر تنها می توان از قابلیت های تصویربرداری پانوراما ، اسلوموشن و تایم لپس در آیفون ۱۰ استفاده کرد چرا که سایر قابلیت های آن غیر فعال هستند و در صورتی که کاربران این آیفون بخواهند از قابلیت Face ID این موبایل استفاده کنند پیغام ” Face ID در دسترس نیست ، بعدا تلاش کنید  ” نمایش داده می شود .

مطالب مرتبط
احتمال دو سیمکارته بودن دو مدل از سه آیفون پیش رو

اپل از این باگ خبر داشته و راه حل جالبی ارائه داده که کاربران با انجام آن خواهند توانست به برطرف کردن این باگ فیس آیدی بپردازند تا رنج آور نباشد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.