تیزر سدان Pininfarina H500 در آستانه نمایشگاه پکن

0

تیزر سدان Pininfarina H500 در آستانه نمایشگاه پکن

سدان Pininfarina H500 : درست همین امروز، Pininfarina تیزری از خودروی جدید مفهومی خود را که قصد دارد آن را در ماه ژانویه در نمایشگاه اتومبیل پکن رونمایی کند منتشر نمود.

این خودروی مفهومی جدید که H500 نامیده شده است، یک مفهوم تمام الکتریکی است که توسط استودیوی طراحی این کمپانی برای امسال معرفی گردیده است.

Pininfarina ماه گذشته در نمایشگاه خودروی ژنو موتور، مدل کانسپت HK GT، که یک خودرو تمام الکتریکی براق با درب های عظیم بال مرغی بود را معرفی نمود.

مدل کانسپت سدان Pininfarina H500 جدید پس از آن معرفی شده که نشان می دهد این کمپانی سازنده خودرو مایل است یک خودروی لوکس الکتریکی تولید کند، که تمام خلاقیت های Hybrid Kinetic Group مستقر در هنگ کنگ را به تصویر بکشد.

آنچه می توان از این تیزرها استنباط نمود این است که این مدل مفهومی که برای اولین بار در تاریخ ۲۵ آوریل رونمایی خواهد شد، دارای یک طراحی براق و جذاب می باشد.

این طرح در مقایسه با طرح های دیگر Pininfarina محافظه کارانه تر است، اما چنین طراحی محافظه کارانه ای سبب نمی شود که سدان Pininfarina H500 دارای ظاهری خسته کننده ای باشد.

باله هایی که بر روی گلگیرهای چرخ های جلو قرار دارند تا پنجره های سمت راننده و مسافران امتداد یافته اند و  سپس به سمت پشت بام ماشین و به سوی پنجره های پشتی کشیده شده اند.

ظاهر جذاب و طراحی دیدنی سدان Pininfarina H500

ظاهر نقره ای جذاب، نمای این خودرو را بیش از پیش چشم نواز می سازد.

در حالی که این خودرو دارای ظاهری هاچ بک و یک عرشه عقبی کوتاه است، اما طراحی مناسب آن سبب شده که مسافرین عقب دارای فضای پای کافی باشند. و چنین طراحی برجسته ای که در آن تمام ابعاد لحاظ شده اند نشان می دهد که گویا قرار است این مدل مفهومی به زودی به یک نسخه تولیدی تبدیل شود.

مطالب مرتبط
بهترین های خودروهای کروک مرسدس بنز را ببینید و لذت ببرید

با این حال، در حالی که Pininfarina  تیزری را در رابطه با مدل کانسپتش ارائه نموده، هیچ گونه اشاره ای به جزئیات ننموده است، به جز اینکه به ما خاطر نشان می کند H500 یکی دیگر از خودروهای الکتریکی مجموعه الکتریکی این کمپانی به شمار می آید.

این اولین بار نیست که Pininfarina، که در حال حاضر به Mahindra تعلق دارد، با گروه Hybrid Kinetic Group  مشارکت می نماید.

در واقع این همکاری، چهارمین همکاری بین دو شرکت است که در سال گذشته در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ با سدان H600 آغاز گردید و توسط دو مدل مفهومی SUV و GT-HK که در ماه گذشته عرضه شده بودند دنبال شد و همچنان نیز ادامه دارد.

در تیزری که در ساعات ابتدایی امروز توسط  Pininfarina توییت شد، اعلام شده است که H500 اولین خودرو از دو مدل مفهومی است که در ماه ژانویه در پکن رونمایی خواهد شد.

اما هنوز مشخص نیست که آیا مدل مفهومی دوم چیزی جدید است یا همان HK GTقبلی.

پس بهتر است در انتظار بنشینیم تا ببینیم که مدل کانسپت دوم این کمپانی چه شکل و شمایلی خواهد داشت.

تصاویر زیبایی از سدان Pininfarina Hk

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.