لکسوس در نمایشگاه پاریس سه مدل معرفی می کند

لکسوس می خواهد LC Limited Edition را در ماه نوامبر راهی بازار انگلستان و اروپا نماید. یکی دیگر محصولات کمپانی نسل هفتم ES بوده که مدلی مقرون به صرفه محسوب می شود. خودرویی که به عنوان رقیب مرسدس بنز E-Class، آئودی A6، بی ام و سری 5 و جگوار XF می باشد.

0

لکسوس در نمایشگاه پاریس سه مدل معرفی می کند

شرکت لکسوس به عنوان برند پریمیومی شرکت تویوتا شناخته شده و توانسته محصولات بزرگی را در بازار عرضه کند. نمایشگاه اتومبیل پاریس بزودی برگزار می شود و قصد دارد سه مدل مختلف را رونمایی کند.

یکی از این مدل ها خودرو بروزرسانی شده RC می باشد. البته پیشتر مدل بروزرسانی شده RC را شاهد بودیم و حال وقت آن رسیده تا نسخه دیگری معرفی شود.

این خودرو از طراحی بروز همچون رینگ های متفاوت، آینه بغل رنگ دوگانه، سیستم تعلیق جدید و اسپرت و برخی دیگر بهره می برد. انتظار داریم در نمایشگاه پاریس مدل LC Limited Edition نیز توسط لکسوس معرفی شود. تجهیزات اضافی برای این خودرو فراهم آمده که می توان به سیستم صوتی پریمیومی، هد آپ دیسپلی و چندی دیگر را اشاره داشت.

لکسوس می خواهد LC Limited Edition را در ماه نوامبر راهی بازار انگلستان و اروپا نماید. یکی دیگر محصولات کمپانی نسل هفتم ES بوده که مدلی مقرون به صرفه محسوب می شود. خودرویی که به عنوان رقیب مرسدس بنز E-Class، آئودی A6، بی ام و سری ۵ و جگوار XF می باشد.

در نهایت لکسوس سفارشات برای شاسی بلند جدید UX را بزودی آغاز می کند. کمپانی قصد داشته تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه از UX را عرضه دارد.

نمایشگاه اتومبیل پاریس ۲۰۱۸ از ۲ اکتبر کار خود را آغاز می کند و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت فرانسوی اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

تصاویر زیبایی از لکسوس RC 300H

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

 

مطالب مرتبط
تمام ویژگی های اساسی تویوتا 4 رانر 2018

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.