معرفی مشخصات فنی و قیمت هیوندای i30 N

0

معرفی مشخصات فنی و قیمت هیوندای i30 N

پرفورمنس هیوندا که نام دیگر آن N می باشد به تازگی با هدف ساخت خودروهای اسپرت که دارای عملکرد بالایی داشته باشند تاسیس شده است که اولین محصول از این پرفورمنس هیوندای i30 N نام دارد که چون اولین محصول از پرفورمنس هیوندا می باشد از اهمیت بالایی در سبد هیوندا و دپارتمان N برخوردار می باشد.

هیوندای i30 N که اولین محصول از سری N می باشد توسط شخصی به نام آلبرت بیرمن که به مدت ۲۰ سال مدیریت بخش M Power بی ام و را برعهده داشت تولید شده است. انتظار برای رونمایی و عرضه ی هیوندای i30 N که یک هاچبک بسیار زیبا و جذاب می باشد در اواسط فروردین ماه با قیمت ۳۱ هزار دلار عرضه خواهد شد. این سری از محصولات N یعنی هیوندای i30 N دارای رقبایی مانند فولکس‌واگن گلف GTI،  سئات کوپرا و پژو ۳۰۸GTI  می باشد که البته این رقبای اولین سری از محصول N ، از لحاظ قیمتی با این خودرو تفاوت زیادی ندارند چون چرا که در بازه ی قیمتی بین ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار می باشند. البته قیمت ۳۱ هزار دلاری که برای هیوندای i30N در نظر گرفته شده است باتوجه به امکانات و قابلیت هایی که این محصول دارد قیمت بسیار عالی می باشد و همین مناسب بودن قیمت هیوندای i30N باتوجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد خریداران زیادی را به سمت خرید این خودرو جذب کرده است.

طراحی هیوندای i30N

هیوندای i30N به گونه ای طراحی و تولید شده است که به صورات استاندارد به پیشرانه ی ۲ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ مجهز می باشد جالب است بدانید که این پیشرانه ی ۲ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ به قدرتی برابر با ۲۷۰ اسب بخار و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور در حالت عادی نیز مجهز می باشد که این گشتاور در حالت بوست به میزان خارق العاده و شگفت انگیز ۳۷۸ نیوتون متر خواهد رسید.

مطالب مرتبط
قابلیت جدید اینستاگرام: پاک شدن تصویر پس از یکبار مشاهده

البته دیگر تجهیزات هیوندای i30N شامل اگزوز متغیر فعال، دیفرانسیل الکترومکانیکی لغزش محدود ، سیستم کنترل حرکت چرخ های آلیاژی ۱۹ اینچی که دارای تایر های Pirelli P-Zero HNمی باشند، چراغ های LED جلو و عقب، چراغ های LED روشن در روز، کنترل هوای دوگانه، سیستم راهیابی ماهواره های ۸ اینچی سازگار با اپل car play و اندروید اتو و پدال های اسپرت آلومینیومی می باشد.

صندلی های ورزشی جلو با روکش چرمی

از ویژگی های خارق العاده ی دیگری که در هیوندای i30N مورد استفاده قرار گرفته است صندلی های ورزشی جلو با روکش چرمی هستند. علاوه بر تمامی اینها هیوندای i30N دارای فرمانی است که دارای روکش چرمی، کلید لمسی کنترل حرکت همه ی شیشه های خودرو ، تنظیم چند حالته صندلی راننده، چراغ های اتوماتیک، دوربین دید عقب خودرو و سنسور بی نظیری برای تنظیم کردن میزان باد لاستیک های خودرو می باشد.

دامپرهای الکتریکی بی نظیر

در طراحی چرخ های هیوندای i30N از دامپرهای الکتریکی بی نظیری استفاده شده است که این دامپرهای الکتریکی باعث می شوند هیوندای i30N چه در جاده و چه در پیست با هیچ خودرویی قابل مقایسه نباشد چراکه این دامپرهای الکتریکی طراحی این خودرو را خیلی خاص کرده اند. خودروی هیوندای i30N دارای ترمزدستی و نشانگر دنده معکوس می باشد که وقتی خودرو گرم می شود این نشانه گر معکوس به رنگ قرمز در می آید.

سیستم حسگرهای هوشمند

علاوه بر تمامی این ویژگی ها و قابلیت های خودروی هیوندای i30N این خودرو دارای تجهیزات ایمنی بی نظیری نیز می باشد که این تجهیزات ایمنی شامل ۷ کیسه ی هوا و سیستم حسگرهای هوشمند می باشد البته لازم به ذکر است که سیستم حسگرهای هوشمند هیوندا دارای ترمزهای اضطراری مستقل، هشدار توجه به راننده، هشدار برخورد با مانع می باشد. خودروی هیوندای i30N دارای سیستم راهنما برای حرکت بین خطوط نیز است. با وجود تمامی این ویژگی ها و امکانات خودروی هیوندای i30N لازم است بدانید که در طراحی این خودرو هیچ گونه سیستم کروز کنترل تطبیقی و یا بهتر است بگوییم سیستم تشخیص نقطه ی کور وجود ندارد.

مطالب مرتبط
پر قدرت ترین خودرو های دنیا از سری سدان

اگر قصد خرید خودروی هیوندای i30N را دارید می توانید بنا به نیاز خود یکی از دو پکیج لوکس و پکیج لوکس با سقف سانروف که در ادامه به ویژگی ها و امکانات کاملی درمورد آنها اشاره خواهیم کرد را برای این مدل از خودرو انتخاب کنید.

پکیج لوکسی که به آن اشاره کردیم دارای امکانات و ویژگی های بی نظیر و منحصر به فردی شامل سنسور پارک جلو، شیشه های ضد اشعه مضر خورشید، آیینه بیرونی تاشو، صندلی راننده با تنظیمات دوازده گانه به همراه حافظه ذخیره سازی، سوییچ هوشمند به همراه دکمه ی استارت، صندلی هایی با روکشی از جنس چرم جیر، شارژر بی سیم تلفن های همراه هوشمند، صندلی جلو و فرمان به همراه سیستم گرم کننده، شیشه های مات شونده و آیینه عقب الکتروکرومیکی می باشند.

قیمت هیوندای i30 N

اما جالب ترین در رابطه با پکیج لوکس خودروی هیوندای i30N قیمت آن است، پکیجی با چنین امکانات و ویژگی هایی تنها ۲.۴۰۰ دلار می باشد. و حالا نوبت به معرفی پکیج لوکس با سقف سانروف می باشد، این پکیج علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگی ها و تجهیزاتی که پکیج لوکس دارد ، دارای یک سقف پارانومیک می باشد که به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به پکیج لوکس دارد که برابر است با ۳.۹۰۰ دلار، که تنها ۱۵۰۰ دلار خرج دارد، اما هزینه ی این پکیج نسبت به تمامی تجهیزات و امکانات استفاده شده در آن هزینه ای استاندارد می باشد. بنابراین لازم نیست که نگران این مسئله باشید که در ازای خرید خودروی هیوندای i30N با یکی از این دو پکیج هزینه ی گزافی پرداخت کرده اید، چرا که پرداخت چنین هزینه ای در مقایسه با تمامی این تجهیزات و ویژگی هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم قیمتی مناسب و استاندارد می باشد.

مطالب مرتبط
رفتار تهاجمی مورچه های مهاجم به ژنتیک آنها باز می گردد

در رابطه با رنگ بندی این مدل از خودرو نیز باید بدانید که خودروی هیوندای i30N در رنگ های خیلی خاص و بی نظیری که کمتر خودرویی دارای چنین رنگ هایی می باشد شامل  سفید قطبی، سیاه فانتوم، خاکستری میکرون متالیک، آبی کم رنگ، قرمز جامد و مشکی متالیک طراحی و تولید شده است که شما با پرداخت ۴۰۰ دلار اضافی به راحتی می توانید خودروی هیوندای i30N در یکی از این رنگ های خاص انتخاب کنید.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

منبع : caradvice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.