سدان کادیلاک ای تی اس تا سال ۲۰۱۹، کنار گذاشته خواهد شد

0

سدان کادیلاک ای تی اس تا سال ۲۰۱۹، کنار گذاشته خواهد شد

کادیلاک ای تی اس ATS نقش مهمی را به عنوان سدان entry-level این شرکت ایفا می کند اما گزارشات جدید نشان می دهد که این مدل می تواند به منظور تولید مدل سال ۲۰۱۹ کنار گذاشته شود.

تنها مدل کادیلاک ای تی اس فقط در فرم کوپه

بر طبق برنامه های منتشر شده توسط این کمپانی، قرار است کادیلاک در سال ۲۰۱۹، تنها مدل ای تی اس را در فرم کوپه به فروش برساند. این یک تغییر بسیار بزرگ خواهد بود زیرا کادیلاک ای تی اس یکی از بهترین سدان های این شرکت است.

فروش ۲۰۱۷ کادیلاک ای تی اس

این گزارشات نشان می دهد که کادیلاک در سال گذشته در مجموع، ۲۱،۵۰۵ کادیلاک ای تی اس سدان و کوپه را به فروش رسانیده است، اما این تعداد نسبت به تعدادی که در سال ۲۰۱۳ فروخته شده بود، ۳۸،۳۱۹ دستگاه کاهش یافته است.

امسال نیز این کاهش ادامه داشته و در ماه نوامبر تنها حدود ۱۲،۰۰۰ دستگاه در ایالات متحده فروخته شده است.

کاهش فروش کادیلاک سی تی اس

فروش CTS نیز در سال های اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته است و کادیلاک تنها توانسته ۱۵،۹۱۱ دستگاه از این مدل را در سال ۲۰۱۶ به فروش برساند. لذا همانطور که مشاهده می شود میزان فروش این مدل نیز نسبت به ۳۱،۱۱۵ دستگاهی که دو سال پیشتر به فروش رسیده بود کاهش یافته است.

آینده کادیلاک ای تی اس

کادیلاک در مورد آینده ATS سخن چندانی نگفته است اما رئیس کادیلاک، جوهان د نیسچن اخیرا اظهار داشته است که: “ما باید مجددا نمونه کارهای سدان خود را سبک و سنگین نماییم و این امر در نهایت منجر به حذف مدلهای ATS، CTS و XTS خواهد شد. “

مطالب مرتبط
مک لارن اعلام کرد تمامی اتومبیل های این کمپانی باید دارای DNA اسپرت باشند

مدل جدید کادیلاک سی تی۵

البته قرار است هر سه مدل با مدل جدید سی تی ۵ CT5 جایگزین شوند که بنا بر گزارشات منتشره، قیمتی در حدود ۳۵،۰۰۰ دلار خواهد داشت. در ادامه کار خود، این شرکت یک سدان جدید را نیز معرفی خواهد کرد که قرار است با Audi A3 و Mercedes CLA رقابت نماید.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.