احتمال دو سیمکارته بودن دو مدل از سه آیفون پیش رو

0

احتمال دو سیمکارته بودن دو مدل از سه آیفون پیش رو

آیفون : مینگ چی کو که عضوی از سازمان KGI Securities می باشد احتمال داده است که دو مدل از سه آیفونی که شرکت اپل در حال طراحی آنها می باشد و  قصد دارد آنها را در سال میلادی جاری رونمایی کند ، دو سیم کارته می باشند.

احتمالات در این زمینه اینگونه است که یکی از مدل های آیفون های اپل که احتمالا آیفون ۶.۱ اینچی می باشد درصورتی که دو سیم کارته باشد قیمتی بین ۶۵۰ دلار تا ۷۵۰ دلار خواهد داشت اما درصورتی که تک سیم کارته باشد قیمت آن بین ۵۵۰ دلار تا ۶۵۰ دلار خواهد بود.

علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که مدل ۶.۵ اینچی آیفون نیز دارای قابلیت دو سیم کارته باشد اما مطمعنا چنین قابلیتی در آیفون ۵.۸ اینچی جدید اپل وجود نخواهد داشت.

جالب است بدانید که اپل با قرار دادن قابلیت دو سیم کارته در تلفن های همراه هوشمند خود می تواند از بازارهای ایالات متحده آمریکا به بازارهای آسیا، اروپا و آمریکای لاتین سفر کند و تجربیات بسیاری کسب کند چرا که قابلیت دو سیم کارته بودن تلفن همراه هوشمند در ایالات متحده چنان طرفداران زیادی ندارد اما برعکس این قابلیت در بازار های آسیا، اروپا و آمریکای لاتین طرفداران زیادی دارد.

درصورتی سال میلادی جاری سالی پر از موفقیت برای کمپانی اپل خواهد بود که بتواند تلفن همراه هوشمندی کمتر از ۶۵۰ دلار را به بازار عرضه کند چرا که تلفن های همراه هوشمند گران قیمت با قابلیت های بالا باعث می شود کاربران بعد از خریداری آنها، آنها را تا مدت زمان طولانی نگه دارند و دیرتر آنها را عوض کنند.

البته نمی توان گفت چنین احتمالاتی به واقعیت بپیوندد چرا که قبل از عرضه ی آیفون ۷ نیز شایعاتی در زمینه ی دو سیم کارته بودن این تلفن همراه وجود داشت اما بعد از اینکه آیفون ۷ عرضه شد چنین قابلیتی را در آن ندیدیم.

مطالب مرتبط
اوج تکنولوژی طراحی ماشین کانسپت یا مفهومی 2017

از این رو نمی توان با قطعیت گفت آیفون دو سیم کارته در دستور ساخت قرار دارد و مطمعنا با چنین قیمتی عرضه خواهد شد.

اختصاصی سایت وردنگارهر گونه کپی برداری با ذکر نام منبع و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.