تغییر ظاهری در جدیدترین پرچم دار سونی

0

تغییر ظاهری در جدیدترین پرچم دار سونی

پرچم دار سونی اواخر ماه جاری میلادی و هم زمان با کنگره جهانی تلفن های همراه هوشمند توسط شرکت سونی رونمایی خواهد شد.

اما این اواخر اتفاق عجیبی افتاده است به گونه ای که مدیران شرکت سونی تصمیم گرفتند طراحی ظاهری پرچم دار تلفن همراه هوشمند خود را تغییر دهند.

این تصمیم را زمانی گرفته اند که تنها یک ماه تا رونمایی از این تلفن همراه هوشمند هم زمان با کنگره جهانی تلفن های همراه هوشمند مانده است.

شرکت سونی در این اواخر نامه ای برای FCC کشور آمریکا فرستاده است تا گواهی صادر شده توسط این رگولاتوری جهت انتظار برای معرفی این پرچم دار تلفن همراه هوشمند سونی باطل شود چرا که شرکت سونی قصد دارد تغییرات ظاهری را در طراحی پرچم دار تلفن همراه هوشمندش اعمال کند.

احتمال می دهیم که شرکت FCC آمریکایی این درخواست ژاپنی ها را بپذیرد چرا که این پرچم دار شرکت سونی در هیچ بازاری رونمایی و عرضه نشده است.

زمان اندک برای ایجاد تغییرات روی گوشی جدید سونی

با زمان باقیمانده برای رونمایی از پرچم دار تلفن همراه هوشمند سونی که تنها ۱ ماه مانده است می توانیم نتیجه بگیریم که مدیران و متخصصان شرکت سونی قرار نیست تغییرات اساسی در طراحی این پرچم دار تلفن همراه هوشمندشان انجام دهند.

به نظر می رسد که تنها قصد دارند ایرادات و عیب های جزئی که به تازگی آنها را یافته اند را در طراحی این پرچم دار تلفن همراه هوشمند سونی برطرف سازند.

رویداد اختصاصی شرکت سونی در MWC 2018 که با تاریخ ۲۶ فوریه یعنی ۷ اسفند برگذار شود، برگزاری این رویداد اختصاصی دقیقا یک روز پس از کنفرانس اختصاصی سامسونگ برگذار می گردد.

بنابراین با چنین فاصله ی کمی که بین برگزاری این رویداد اختصاصی با کنفرانس اختصاصی سامسونگ می باشد انتظار داریم علاوه بر رونمایی از پرچم دار سونی محصولات دیگری نیز رونمایی شود.

مطالب مرتبط
دلیل شکست ایکس باکس توسط سونی

منبع : phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.