رونمایی مرسدس از جی ال سی GLC L

مرسدس جی ال سی GLC L

0

رونمایی مرسدس از جی ال سی GLC L

مرسدس جی ال سی GLC L : شرکت مرسدس بنز را می توان یکی از کمپانی های مطرح آلمانی در صنعت خودروسازی دانست. شرکتی که هر سال محصولات جدیدی را معرفی می کند.

در اقدامی غیرمنتظره این شرکت محصولی را برای بازار چین معرفی کرده که نمی توان آن را مدلی کاملا جدید دانست تنها یک خودرو طولانی محور است. این خودرو GLC L نام داشته و یک مدل طولانی محور GLC کراس اوور برای بازار کشور چین می باشد.

چینی ها به خودروهای طولانی محور علاقمند هستند و شرکت های خودروساز نیز در ارائه مدل هایی طولانی محور دریغ نمی کنند. مرسدس بنز نیز خودرو مرسدس جی ال سی GLC L را با همین هدف برای بازار بزرگ موردبحث رونمایی کرده استدر مشخصات تفاوت چندانی با نسخه جهانی نداشته و بیشتر ویژگی های جدید به ابعاد مربوط می شود. شایان ذکر است این مدل نسل جدید مرسدس GLC نیست و نسل پیشین را دربرمی گیرد. در نسل جدید مرسدس بنز طراحی کاملا جدیدی در نظر گرفته و شباهتی به نسل فعلی ندارد.

به نظر می رسد در طراحی ظاهری همانند نسخه جهانی مرسدس جی ال سی GLC  کراس اوور است. به گفته مرسدس فاصله بین دو محور GLC L در مقایسه با نسخه معمولی ۱۰۰ میلیمتر بیشتر است و این افزایش ابعاد براحتی مشخص نیست ، ابعاد دقیق مرسدس جی ال سی GLC L باتوجه به اعلام مرسدس ۴۷۶۵ میلیمتر طول، ۱۸۹۸ میلیمتر عرض و ۱۶۴۸ میلیمتر ارتفاع است. فاصله بین دو محور این کراس اوور نیز ۲۹۷۳ میلیمتر اعلام شده که ۱۰۰ میلیمتری بیش از مدل پیشین است.

سه مدل پیشرانه بنزنی

با چنین افزایش ابعادی سرنشینان صندلی عقب سفر راحت تری خواهند داشت و می توانند جای پای بیشتری داشته باشند. در مجموع سه مدل پیشرانه بنزنی در نظر گرفته شده که همگی از نوع ۲.۰ لیتری توربوشارژ هستند اما قدرت مختلفی را می توان شاهد بود. قدرتی که باید به ۱۸۴ اسب بخار در نسخه پایه، ۲۱۱ اسب بخار در نسخه میانی و ۲۴۵ اسب بخار در مدل نهایی پرداخت.

مطالب مرتبط
مرسدس بنز کلاس A در نمایشگاه خودروی پکن

سرمایه گذاری مشترک دایملر و بایک

نام هر یک از مدل ها نیز GLC 200 L 4Matic, GLC 250 L  و  GLC 300 L 4Matic است. شرکت مرسدس بنز با سرمایه گذاری مشترک دایملر و بایک به تولید خودرو در کشور چین می پردازد. براساس گزارش ها GLC L در مقایسه با نسخه معمولی ۱۴۵۰ دلار قیمت بیشتری دارد.

پیش بینی شده بزودی مدل های بیشتری توسط مرسدس بنز با محور طولانی تر برای کشور چین رونمایی شود. مرسدس بنز برنامه های بزرگی برای بازار چین داشته و زیرا آن را سودآور می داند.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.