نکات مهمی که هر زن باید بداند: اصول برقراری رابطه جنسی خوب – بخش اول

رابطه جنسی

0

بسیاری از زنان ممکن است فکر کنند که همه چیز را راجع به رابطه جنسی می دانند، اما حتی اگر شما راهنمایی هایی درباره چگونگی ایجاد یک رابطه جنسی عالی را به خاطر سپرده باشید، ولی اشکالی ندارد که نکات جدیدی را در مورد زندگی جنسی متعادل و داشتن رفتار مناسب در اتاق خواب یاد بگیرید.

در اینجا ۱۲ نکته وجود دارند که ممکن است مدت ها قبل آنها را یاد گرفته باشید ولی از خاطرتان رفته باشند و به همین دلیل از آنها کمتر استفاده کنید. لذا وقت آن است که این راهنمایی ها را مجددا یادآوری کنید و حافظه خود را بهبود دهید تا رابطه جنسی، همان فعالیت لذت بخشی باشد که می خواهید.

نکاتی که یک زن باید حین رابطه جنسی بداند

۱: شریک جنسی شما به عیب هایتان توجه نمی کند

بسیاری از زنان بیش از حد نگران این موضوع هستند که به نظر یک مرد چگونه می رسند؟ آنها به عیب های خیلی کوچک توجه می کنند، در حالی که در طول رابطه جنسی، مردها بیشتر در حال تجربه یک فعالیت لذت بخش هستند، به جای اینکه بخواهند به امور جزیی دقت نمایند. هیچ زن و مردی بدون عیب نیستند و وقتی زن نگرانی راجع به بدنش را فراموش کند، می تواند به اندازه مرد از انجام رابطه جنسی لذت ببرد.

۲: نگرانی راجع به اینکه رابطه جنسی هر چند وقت یکبار باید انجام شود را متوقف کنید:

اجباری برای تعداد دفعاتی که معمولا رابطه جنسی باید انجام شود، وجود ندارد و این موضوع در مورد هر زوجی می تواند متفاوت باشد. تعداد دفعات رابطه، بستگی به این دارد که شما در چه مرحله ای از زندگی قرار دارید. آیا به تازگی ازدواج کرده اید؟ زوج جوانی با بچه های کوچک هستید؟ یک زوج میانسال با جوانانی در خانه و برنامه کاری فشرده می باشید یا زوجی هستید که یک خانه بدون مزاحم را در اختیار دارید؟ نکته مهم این است که آیا دفعات انجام رابطه جنسی برای هردوی شما کافی است یا خیر؟ اگر هردو از شرایط راضی هستید، زندگی شما به خوبی می گذرد و درغیر این صورت با هم مشورت کنید و به یک توافق دو جانبه برسید.

مطالب مرتبط
رابطه جنسی دردناک و علل شایع آن

۳: چیزی را که می خواهید از مرد خود تقاضا کنید:

زنها چیزی را که در اتاق خواب می خواهند، به وضوح نمی گویند، این موضوع ممکن است به دلیل خجالتی بودن آنها باشد و یا شاید فکر می کنند که یک مرد خودش می داند که چکار باید بکند. اگر می خواهید در اتاق خواب فعال و راضی باشید، شروع به خواستن چیزهایی بکنید که از آنها خوشتان می آید و به خاطر داشته باشید که مردها عاشق این رفتار هستند.

۴: رابطه جنسی خوشایند باعث می شود که بیشتر آنرا بخواهید

هرچیزی که دلپذیر و آرامش بخش باشد، ارزش تکرار کردن دارد. رابطه جنسی هم این طور است. احتمال زیادی وجود دارد که اگر شما این کار را به طور منظم و مداوم انجام دهید، هر دوی شما آن را بیش از گذشته بخواهید. همچنین اگر مدت زیادی رابطه جنسی نداشته باشید، می تواند این مشکل را بوجود آورد که فراموش کنید که چقدر این کار را دوست داشته اید.

۵: اگر یاد بگیرید که آرامش بیشتری داشته باشید، به اوج لذت جنسی خواهید رسید

این یک واقعیت است که زن ها به زمان بیشتری نیاز دارند که انزال در آنها اتفاق بیفتد. به طور میانگین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد که زن ها به اوج لذت جنسی برسند، درحالی که برای مردها این جریان بطور متوسط ۷ تا ۱۴ دقیقه زمان می برد که شامل پیش نوازی و تحریک شدن قبل از انجام رابطه جنسی نیز می شود و معمولا ۲ تا ۳ دقیقه پس از شروع نزدیکی، انزال در مردها صورت می گیرد.

ولی بسیاری از زنها ممکن است زمان بیشتری از مقدار میانگین نیاز داشته باشند تا به اوج لذت در رابطه جنسی برسند که این اغلب به خاطر آنست که زن فکر خودش را بر روی آن لحظه لذت بخش متمرکز نکرده است. آمادگی جسمی و هر چیز خوشایندی که ذهن شما بتواند آن را تصور نماید، به شما کمک خواهد کرد به اوج لذت جنسی برسید.

مطالب مرتبط
14 نشانه که خبر از آسیب جدی رابطه زناشویی را می دهد

۶: رابطه جنسی برنامه ریزی شده بهتر است:

یکی از بهترین پیش نوازی ها و تحریک شدن های پیش از انجام رابطه جنسی، برنامه ریزی قبلی برای انجام آن است که حتی تصورش باعث خوشایند شدن اجرای آن می شود. پس همین امروز برای نوبت بعدی رابطه جنسی خود برنامه ریزی کنید.

ادامه این مطلب را در بخش دوم مطالعه کنید. با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان
هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.