رونمایی لاجیتک از اسپیکرهای گیمینگ منحصربفرد

0

رونمایی لاجیتک از اسپیکرهای گیمینگ منحصربفرد

ما مطمئن نیستیم که این روند به کارگیری نورپردازی RGB چه فایده ای در لوازم جانبی دارد اما آنچه که می دانیم دلایلی وجود دارد. در حقیقت لاجیتک می خواهد به این برنامه توجه کرده و روی آن سرمایه گذاری انجام دهد زیرا به تازگی این برند گیمینگ تصمیم گرفت از اسپیکرهای گیمینگ G560 با چنین قابلیتی رونمایی کند.

آنچه که اسپیکر گیمینگ G560 را نسبت به رقبا متفاوت کرد، قابلیتی است که لاجیتک برای آن در نظر گرفته است. اسپیکرهای جدید Logitech به نورپردازی RGB مجهز هستند که از فناوری G LIGHTSYNC  لاجیتک بهره می برند. این فناوری موجب هماهنگی نور صفحه نمایش نمایشگر با نورپردازی اسپیکرها می شود  و هنگام بازی با یک اتاق کاملا گیمینگ رو به رو خواهید شد.

در نهایت می توان تجربه همه جانبه ای در کنار سیستم گیمینگ و اسپیکر جدید لاجیتک داشته باشید. برای مثال اگر در بازی پلیس به دنبال شما افتاده نورپردازی اسپیکر به رنگ قرمز و آبی درخواهد آمد تا تصور کنید در محیط قرار دارید. یا هنگامی که ضربه می زنید نورپردازی به رنگ قرمز در می آید و اگر در زیر آب قرار گیرید رنگ آبی به نمایش درمی آید تا آرامش بخش باشد.

مسلما چنین ویژگی نسبتا جدید است و برای تهیه آن نباید هزینه بالایی در نظر بگیرید G560 را می توانید با قیمت مقرون به صرفه ۲۰۰ دلار تهیه کنید و جهت سفارش به وب سایت رسمی لاجیتک مراجعه کنید.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
اسپیکر هوم پاد هر روز از محبوبیت خارج می شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.