به کار گیری تکنولوژی های جدید گوگل در خودروهای ولوو

0

به کار گیری تکنولوژی های جدید گوگل در خودروهای شرکت ولوو

تنها چند سالی است که، هنگامی که شما سوار بر یکی از وسایل نقلیه جدید شرکت ولوو می شوید، اگر یکی از کاربران Google Android باشید، سیستم اطلاعاتی Sensus این شرکت برای شما آشناتر به نظر خواهد رسید.

در ماه مه سال ۲۰۱۷، این شرکت اعلام نمود که  نسل سوم سیستم های ارتباطی را بر اساس سیستم عامل آندروید برای وسایل نقلیه ولوو توسعه خواهد داد.

امروزه این همکاری با ادغام گوگل در سیستم اطلاعاتی ولوو همچنان راه خود را ادامه می دهد. هنریک گرین، معاون ارشد تحقیق و توسعه ولوو،  در این خصوص بیان داشته است که:

“استفاده از سرویس های Google در اتومبیل های Volvo سبب نوآوری در ارتباطات خواهد شد و باعث رشد و پیشرفت ما در برنامه های کاربردی و خدمات ارتباطی خواهد گردید.”

به زودی، رانندگان Volvo به طور مستقیم به هزاران برنامه در ماشین های خود دسترسی پیدا خواهند کرد که زندگی روزمره را برای آنها ساده تر خواهد کرد و تجربه رانندگی با یک خودروی مدرن را برای آنان به ارمغان خواهد آورد.

ولوو بسیاری از ویژگی های گوگل نظیر  Google Maps، Google Assistant و فروشگاه Google Play را در خودروهای خود به کار گرفته است.

دستیار گوگل به عنوان یک رابط متمرکز اجازه می دهد تا رانندگان، انواع کارکردهای خودرو مانند تهویه مطبوع، پخش موسیقی و ارسال پیام را کنترل نمایند، و بسیاری از کارها را از دوش راننده بر خواهد داشت.

علاوه بر این فروشگاه پلی استور نیز هزاران برنامه اضافی همانند استفاده از Android Auto را بهینه سازی خواهد کرد. استفاده از طیف متنوع برنامه های گوگل به شرکت ولوو اجازه می دهد تا نرم افزارها و برنامه های مختلف خود را به روز نگه دارد و بهترین خدمات قابل پیش بینی را ارائه نماید.

مطالب مرتبط
ساعت های هوشمند و اندروید 8.0 اوریو

نقشه های گوگل، اطلاعات ترافیکی آنی  و به روز را در اختیار رانندگان قرار می دهند. اولین سیستم مبتنی بر Android نیز تا چند سال دیگر راه اندازی و آماده بهره برداری خواهد شد.

حتی از طریق مشارکت با گوگل، ولوو قصد دارد تا برنامه ها، نرم افزارها و خدمات ارتباطی خود را توسعه دهد، بنابراین مطمئن باشید که کمپانی ولوو تا چند سال دیگر خدمات بی نظیری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

هیچ کلمه ای برای نشان دادن میزان مشارکت گوگل پلی و کمپانی ولوو در آینده وجود ندارد و قطعا این مشارکت برای هر دو طرف سودمند خواهد بود.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.