فورد موستانگ شلبی GT500 در دیترویت معرفی می شود

فورد موستانگ شلبی

0

فورد موستانگ شلبی GT500 در دیترویت معرفی می شود

شرکت فورد یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو امریکایی بوده که تاکنون محصولات قابل توجهی را معرفی و عرضه کرده است. در این میان کمپانی آمریکایی در نظر دارد بزودی مدل ۲۰۲۰ موستانگ شلبی GT500 را به عنوان سریعترین و قدرتمندترین نسخه موستانگ ، در دیترویت ۲۰۱۹ رونمایی کند.

پیشرانه هشت سیلندر سوپرشارژ بسیار قوی

نمایشگاه دیترویت در اوایل سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد و فورد نیز در نظر داشته محصول قدرتمندش را در همین رویداد به نمایش بگذارد. مدلی که از پیشرانه هشت سیلندر سوپرشارژ بسیار قوی برخوردار است و نسبت به نسخه معمولی موستانگ عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت.

کیت بدنه اسپرت و تهاجمی

یکی از ویژگی های مدل های شلبی موستانگ، کیت بدنه اسپرت و تهاجمی می باشد که در کنار طراحی اصلی خودرو، بسیار جذاب جلوه می کند. در جریان نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۸، فورد سعی کرد محصولات جدیدی از لینکلن را به نمایش بگذارد و در این میان شاسی بلند میان سایز اویاتور را رونمایی کرد. خودرویی که محصول لوکس فورد محسوب شده و رقیبی برای مدل های هم رده که نه تنها طراحی جذابی داشته، بلکه مشخصه های پریمیومی برای آن در نظر گرفته شد تا موردتوجه شرکت کنندگان نمایشگاه قرار گیرد.

فورد برای لینکلن مدل های مختلفی را در نظر گرفته و اویاتور یکی از چند مدل موردنظر می باشد. در این بین خودروساز طی این نمایشگاه تایید کرد که می خواهد مدل ۲۰۲۰ شلبی موستانگ را در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت ۲۰۱۹ که در ماه های آینده باید شاهد برگزاری آن باشیم، معرفی می شود.

مدلی که در حال حاضر تحت توسعه قرار دارد. طی نمایشگاه لس آنجلس فورد یک دستگاه شلبی مدل ۱۹۶۷ را در بالای کانتینری قرار داد که تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹ روی آن نوشته شده و این تاریخ روز اول نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ محسوب می‌شود. فورد با قرار دادن این تاریخ نشان داد که در این زمان شلبی ۲۰۲۰ را معرفی خواهد کرد و مدل قرار گرفته نمادی از اولین محصول این سری می باشد.

مطالب مرتبط
پر قدرت ترین خودرو های دنیا از سری سدان

مدل ۲۰۲۰

فورد آخرین مدل شلبی با کد GT500 را در سال ۲۰۱۳ با طراحی جذاب معرفی کرد و حال می خواهد بزودی مدل ۲۰۲۰ را رونمایی نماید. علاوه بر این تاریخ و اطلاعات، اولین تصویر رندر شده شلبی جی تی ۵۰۰ نیز که درون سایه ای قرار دارد، منتشر شد.

مدلی که براساس گزارش ها طراحی مخوفی داشته و پیشرانه بسیار قدرتمندی برای آن در نظر گرفته شد. پیشرانه ای برجسته که در میان تمامی مدل های موستانگ قدرتمندترین محسوب می شود. فورد در تلاش است تا با سری موستانگ رقیب سرسختی برای محصولاتی چون دوج چلنر و دیمون را معرفی کند.

البته خودروسازهای امریکایی در تلاش هستند تا محصولات شگفت انگیز و بزرگی را در نظر گیرند تا بیش از دیگر کمپانی موردتوجه قرار گیرند. همچنین آنها تاکنون موفق شدند از خودروهایی رونمایی به عمل آورند که در نوع بی نظیرند و ویژگی بزرگی را دربرمی گیرند.

اطلاعات بیشتری از شلبی ۲۰۲۰ دردست نیست و باید تا اوایل ۲۰۱۹ به انتظار نشست تا شرکت آمریکایی از غول بی شاخ و دم خود رونمایی کند. با توجه به پیشرانه و طراحی تهاجمی که شلبی جدید دارد چنین صفتی برای آن بسیار مناسب است.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.