فولکس واگن Tayron شاسی بلندی غیراروپایی

0

فولکس واگن Tayron شاسی بلندی غیراروپایی

شرکت فولکس واگن آمادگی داشته تا شاسی بلندی را ویژه بازار چین در نظر گیرد. این خودرو چیزی نیست جز Tayron که متاسفانه قرار نیست روانه بازارهای غربی شود و تنها برای بازار چین در نظر گرفته شده است.

این خودرو روی پلتفرم تیگوان قرار خواهد گرفت و یک شاسی بلند مید سایز یا سایز متوسط محسوب می شود.

طراحی آن شبیه به نسل جدید شاسی بلندهای فولکس واگن از جمله توراگ است. محصولی که اگر به بازار چین برسد قطعا با استقبال قابل توجهی رو به رو خواهد شد و نظر چینی ها را به خود جلب خواهد کرد.

به تازگی تصاویری مربوط به این شاسی بلند توسط وب سایت AutoHome چین منتشر شده که در قسمت چراغ ها مشابه توراگ نسل جدید است. گفته می شود در نسخه R-Line باید شاهد تریم کرومی و برخی ویژگی های برجسته باشیم. در تصاویر انتشاریافته شاهد نوشته ۳۸۰ TSI در بخش عقب هستیم که نشان از پیشرانه توربوشارژ ۲.۰ لیتری ۲۲۰ اسب بخاری است.

احتمالا فولکس واگن Tayron را طی نمایشگاه پکن ۲۰۱۸ رونمایی خواهد کرد. این نمایشگاه از ۲۵ آوریل کار خود را آغاز می کند و به مدت چهار روز در جریان است. تولید این شاسی بلند از ماه های آینده آغاز می شود و با همکاری فولکس واگن و فاو در چین انجام خواهد گرفت. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه بین المللی اتومبیل پکن سال ۲۰۱۸ منتظر ماند.

فولکس‌واگن شرکت آلمانی مهم‌ترین برند متعلق به گروه فولکس‌واگن است. این گروه بزرگترین شرکت خودروسازی جهان محسوب می‌شود.

VW در سال ۱۹۳۰ به درخواست رهبر وقت آلمان نازی، آدولف هیتلر بنا نهاده شد. او از فردیناند پورشه تقاضا کرد، خودرویی بسازد که عموم مردم آلمان، توانایی خرید آن را داشته باشند.

مطالب مرتبط
نسخه الکتریکی هیوندای النترا برای اولین بار رویت شد

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.