چالش ۳۰ روز غذای سالم: قارچ و افزایش ایمنی بدن

0

چالش ۳۰ روز غذای سالم: قارچ و افزایش ایمنی بدن

چالش ۳۰ روز غذای سالم

به ۳۰ روز سوپر غذا، چالش ۳۰ روز غذای سالم برای تبدیل رژیم غذایی به مواد سالمتر در ماه خوش آمدید. غذاهای فوق العاده دارای مزایای بی شماری، از افزایش سیستم ایمنی و تقویت بدن تا جلوگیری از بیماری و حتی مدیریت یائسگی هستند. در اینجا، ایده های خوشمزه برای اضافه کردن قارچ به رژیم غذاییتان وجود دارد، که از امروز شروع می شود!

قارچ و افزایش ایمنی بدن: سرماخوردگی

قارچ ممکن است به عنوان یک منبع ویتامین ها و مواد معدنی به حساب نیایند، اما پر از مواد مغذی هستند و ممکن است تنها راه کاهش سرماخوردگی در این فصل سرما و آنفلوآنزا باشند ( راه حل طبیعی ساده که می تواند به شما کمک کند التهاب مزمن را بهبود ببخشید و بیش از ۴۵ بیماری را درمان کنید. امروز سعی کنید کل بیماری های بدنتان را درمان کنید).

سبزیجات سفید یک منبع خوب سلنیوم هستند که یک ماده معدنی است که با افزایش تولید سلول های سفید خون توانایی بدن در مبارزه با عفونت را افزایش می دهد. قارچ های وحشی که در نور خورشید رشد می کنند نیز حاوی ویتامین D می باشند.

قارچ های خوراکی معمولا در داخل خانه در تاریکی رشد می کنند اما هنگام خرید یک بسته قارچ به نوشته “UV treated” در روی بسته نگاه کنید. تعداد کمی از تولید کنندگان، قارچ ها را به لامپ های UV متصل می کنند تا ویتامین D را که با کاهش سرفه، سرماخوردگی و عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی مرتبط است، در آنها افزایش بدهند.

یافته ها نشان می دهد که ویتامین D ممکن است نقش مهمی در تنظیم سیستم ایمنی بدن داشته باشد. ویتامین D اعمال التهابی مضر برخی از گلبول های سفید خون را تعدیل می کند، در حالی که به سلول های ایمنی با تولید پروتئین های قوی در مبارزه با بیماری ها کمک می کنند.

مطالب مرتبط
چالش ۳۰ روز غذای سالم: کاهش ابتلا به دیابت با دارچین

چگونگی تهیه قارچ

از شستشوی قارچ های اجتناب کنید، زیرا باعث می شود آنها از آب اشباع شوند. در عوض، به آرامی آنها را با یک حوله مرطوب پاک کنید تا خاک آن ها پاک شود.

قارچ و افزایش ایمنی بدن: دستور العمل های پختن قارچ

loading...

برای تهیه یک غذای سریع و رضایت بخش، قارچ را در روغن زیتون همراه با سیر و آویشن سرخ کنید. شما همچنین می توانید هنگام خوردن غذاها، آنها را با اضافه کردن به سس ماکارونی و یا به همبرگر و گوشت استفاده کنید. بعضی از این دستورالعمل های مصرف قارچ را نیز در نظر بگیرید:

سوپ شیساکی و اسفناج

این غذا گرم و ملایم است، اما هنوز هم حجیم نیست، این، سوپ از غذاهای آسیایی الهام گرفته شده و دقیقا همان چیزی است که شما در یک روز سرد می خواهید.

برگر قارچ Portobelloکبابی با سس آووکادو کیمیشوری

این دستور غذای خوشمزه و بدون گوشت تنها ۱۰ دقیقه طول می کشد تا آماده شود و دارای سس کیمیشوری آووکوادایی خامه ای و گیاهی است که طعم بیشتری به آن اضافه می کند. حتی برای ایده های غذایی بدون گوشت، از این همبرگر بدون گوشت خوشمزه دست نکشید.

سالاد عدس با گل کلم و قارچ بو داده

این غذا به عنوان یک غذای سبک به تنهایی یا به عنوان جایگزین غذای دیگر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، این سالاد سالم برای تناسب اندام مناسب است. قارچ بوداده و گل کلم می تواند عطر و طعم را بهتر کند، در حالی که عدس و گردو به اندازه کافی پروتئین غذا را تامین می کند تا ساعت ها شما را سیر نگه دارد. این یک دستور غذای حاوی قارچ است که نباید آن را از دست بدهید.

بیشتر بخوانید:

چالش ۳۰ روز غذای سالم: بادام زمینی برای کاهش التهاب

 

مطالب مرتبط
نحوه مصرف بوترول ( Bowtrol ) + عوارض و تداخلات دارویی

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.