نسل بعدی مرسدس بنز SL فوق العاده است

0

نسل بعدی مرسدس بنز SL فوق العاده است

از آنجایی که نسل پیشین مرسدس بنز SL فروش قابل توجهی را به دنبال نداشت، شرکت آلمانی نیز از معرفی نسل جدید آن اطمینانی نداشته و در حال حاضر به بررسی آن می پردازد. نسل فعلی SL در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و در سال ۲۰۱۷ نیز بروزرسانی در طراحی ظاهری و برخی ویژگی های آن صورت گرفته تا بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

به تازگی Dieter Zetsche مدیرعامل دایملر در گفتگو با Autocar طی نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۸ بیان داشت که نسل بعدی SL در دست توسعه قرار دارد. وی اظهار داشت:

ما روی نسل بعدی SL مشغول کار هستیم و طراحی آن را به معنای واقعی کلمه می توان فوق العاده یا همان Wow دانست. SL در گذشته توانسته عملکرد خوبی در فروش داشته باشد و ما می خواهیم این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد.

متاسفانه جزئیات دقیقی از نسل بعدی فاش نشده اما پیشتر گزارش هایی به بیرون درز کرد که نشان می دهد نسل بعدی سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. گزارش افزود که نسل بعدی AMG GT در کنار این مدل عرضه بازار خواهند شد.

علاوه بر بدنه آلومینیومی، SL سال ۲۰۲۲ به سیستم تعلیق هوا، سیستم چرخ های عقب متحرک، چهار سرنشینه، سیستم چهار چرخ محرک و برخی دیگر مجهز است. انتظار می رود این مدل به پیشرانه هیبریدی مجهز شود و از خروجی ۸۰۰ اسب بخاری بهره ببرد. جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت آلمانی چه برنامه ای برای نسل جدید SL قدرتمند خود دارد. هر چند که دقیقا اطلاعاتی وجود نداشته تا به آن پرداخت و اطلاعات دقیقی کسب کرد.

اختصاصی وردنگار؛ هر گونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
رونمایی مرسدس از جی ال سی GLC L

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.