نسل بعدی سری ۳ بی ام دبلیو تغییر زیادی نخواهد کرد

0

نسل بعدی سری ۳ بی ام دبلیو تغییر زیادی نخواهد کرد

طراحان BMW تصمیم ندارند ظاهر نسل بعدی سری ۳ بی ام دبلیو را  تغییر دهند.

هرچند پنجره مشبک جلویی به نظر گسترده تر شده و چراغ های جلویی دارای ظاهر بزرگتری می باشند، اما به نظر این طراحان، هیچ چیز اشتباهی در سری ۳ وجود ندارد که نیازمند اصلاح باشد.

مشخصات فنی نسل جدید سری ۳ بی ام دبلیو

در زیر کاپوت این ظاهر آشنا، سری ۳ بی ام دبلیو از پلت فرم CLAR BMW بهره خواهد جست که در آخرین نسخه های سری ۵ و سری ۷ نیز به چشم می خورد.

این سدان جدید نیز همان ابعاد کلی مدل قبلی را دارا خواهد بود، اما فاصله محوری بیشتر به معنای افزایش فضای موجود برای سرنشینان است.

وزن این وسیله نقلیه نیز باید حدود ۸۸ پوند یا ۴۰ کیلوگرم  کاهش یافته باشد. در داخل کابین، پانل ابزار جدید شامل گیج های آنالوگ و صفحه نمایش دیجیتال مرکزی می باشد.

آرایش موتورهای احتراق داخلی مانند گذشته حفظ خواهد شد. تا زمانی که نسل بعدی M3 وارد این عرصه شود، M340i با موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژ خطی خود با توان ۳۴۰ اسب بخار معادل ۲۵۴ کیلو وات و گشتاور ۳۶۹ پوندپا (۵۰۰ نیوتن متر) دارای بیشترین برد خواهد بود.

به علاوه، دو نوع پلاگین هیبرید – ۳۳۰e و ۳۲۵e نیز به زودی عرضه خواهند شد. اما به احتمال زیاد، نسخه الکتریکی تا زمانی که نسخه فعلی در بازار حضور دارد، عرضه می شود.

نسل جدید سری ۳ برای اولین بار در نمایش خودروی سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد.

نسل جدید کوپه سری ۴ نیز بلافاصله پس از ان به نمایش در خواهد آمد و احتمالا یک Gran Coupe چهار درب جدید نیز به عنوان یک جایگزین شیک تر برای سدان اصلی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط
آینده محصولات بخش M برند بی ام دبلیو

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.