افزایش سرعت نسخه ی جدید مرورگر اپرا نسبت به فایرفاکس کوانتوم

0

افزایش سرعت نسخه ی جدید مرورگر اپرا نسبت به فایرفاکس کوانتوم

نسخه ی ۵۱ مرورگر اپرا بعد از اینکه دوره تست بتا به پایان رسید از حالت آزمایشی خارج شده است و به طور رسمی برای تمامی کاربران منتشره شده است. این نسخه از مرورگر اپرا قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد که یکی از این ویژگی های منحصر به فرد این است که چون این مرورگر براساس کرومیوم ۶۴ برنامه نویسی شده است ۳۸ درصد از مرورگر فایرفاکس کوانتوم سریع تر می باشد علاوه بر این تغییراتی را در اسکرول کردن صفحات اینترنتی و همچنین بوکمارک ها به وجود آورده است.

همانطور که گفته شد نسخه ی جدید مرورگر اپرا ۳۸ درصد نسبت به مرورگر رقیب خود یعنی فایرفاکس کوانتوم دارای سرعت بیشتری است و این گفته براساس آزمایشی می باشد که بر روی لپ تاپ اچ پی اسپکتر که دارای ویندوز ۱۰ می باشد صورت گرفته است.

قابلیت های نسخه ی جدید مرورگر اپرا

یکی دیگر از قابلیت های نسخه ی جدید مرورگر اپرا نسبت به فایرفاکس کوانتوم، کلیک بر روی تب ها برای برگشتن به بالای صفحه ی اینترنتی می باشد. به گونه ای که اگر مجددا بر روی هر تب باز شده از مرورگر کلیک کنید دوباره از بالای همان صفحه به همان مسیر اولی که در آن بودید انتقال داده می شوید.

همانطور که گفتید این مرورگر در بخش بوک مارک ها نیز کاربران خود را غافلگیر کرده است به گونه ای که در این بخش از گزینه های import و export استفاده کرده است تا کاربران بتوانند مدیریت بهتری بر روی بوک مارک های خود داشته باشند.

منبع: neowin

مطالب مرتبط
چگونه می توان در تجارت خانوادگی بازاریابی سنتی و دیجیتال را ترکیب کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.