تلویزیون هوشمند سامسونگ برای خانه های هوشمند

0

تلویزیون هوشمند سامسونگ برای خانه های هوشمند

تلویزیون هوشمند : شرکت سامسونگ را بیش از آن که باید یک تولیدکننده تلفن هوشمند دانست، یک تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی به شمار آورد که در چند سال گذشته به موفقیت بزرگی رسید.

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ قبل از اینکه وارد عرصه ی طراحی و عرضه ی تلفن های همراه هوشمند شود در زمینه ی طراحی و تولید لوازم الکتریکی بسیار فعال بوده است.

هم اکنون نیز فعال تر از قبل در این زمینه خدمات خود را ارائه می دهد به گونه ای که این شرکت در همین اواخر از سری کامل تلویزیون هوشمند خود در سال ۲۰۱۸ رونمایی کرده است.

شرکت سامسونگ در طراحی این سری از تلویزیون هوشمند خود از قابلیت های جدیدی در کنار سخت افزار آنها استفاده کرده است که فوق العاده برای کاربران تلویزیون های سال ۲۰۱۸ بی نظیر و جذاب می باشد.

براساس گزارشات شرکت سامسونگ قرار است رقیب تلویزیون های OLED یعنی تلوزیون های Micro LED در مرداد ماه سال ۹۷ به بازار تلوزیون ها عرضه شوند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ با رزولوشن ۸K

شرکت سامسونگ یک محصول جدید دیگر با نام تلوزیون های Q9S 8K که دارای رزولوشن بی نظیر و منحصر به فرد ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل می باشند را طراحی کرده است.

جالب است بدانید یکی از ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون های Q9S 8K استفاده از تکنولوژی آپ اسکیل هوشمند به وسیله ی الگوریتم هوش مصنوعی در این تلوزیون ها می باشد.

مزیت تکنولوژی آپ اسکیل هوشمند که با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی قابل اجرا می باشد این است که این فناوری محتوایی که دارای رزولوشن پایینی می باشند را با رزولوشن بالا در تلوزیون نمایش می دهد.

از همین رو کاربران تلویزیون های Q9S 8K بهترین تجربه ی بصری که تا به حال نداشته اند را کسب می کنند و از آن لذت می برند.

مطالب مرتبط
ربات کوچک جیبو

علاوه بر این تکنولوژی آپ اسکیل هوشمند بهبود بخش الگوریتم های ارتقای رزولوشن می باشد چرا که هر کدام دارای ضعف های مشهودی هستند که با استفاده از تکنولوژی آپ اسکیل هوشمند این ضعف ها به طور کامل بهبود بخشیده می شوند.

براساس گزارشات شرکت سامسونگ تلویزیون های Q9S 8K قادر هستند فضای رنگ DCI P3 را تا میزان ۱۰ درصدی پوشش دهند علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر این تلوزیون ها این است که از استاندارد HDR پشتیبانی می کنند.

تلویزیون های Q9S 8K به گونه ای طراحی و تولید شده اند که مشابه یک قاب عکس بزرگ با قابلیت پخش محتوای تصویری عمل می کنند که بدون وجود هر گونه فضایی به دیوار متصل می شوند.

همین طراحی منحصر به فرد باعث شده است تلویزیون های Q9S 8K یکی از جذاب ترین تلوزیون های تولید شده توسط شرکت سامسونگ در بازار تلوزیون ها باشد.

قابلیت Ambient Mode

علاوه بر تمامی این ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد به همراه طراحی خاص در تلوزیون های Q9S 8K ، از یک حالت ویژه به نام Ambient Mode در این تلوزیون ها استفاده شده است .

حالت Ambient Mode نه تنها باعث می شود تا شما آثار هنری را مانند یک قاب عکس بر روی دیوار منزل خود مشاهده کنید بلکه امکان نمایش اخبار و شرایط آب و هوایی را نیز برای شما فراهم می کند.

قابلیت خیره کننده ای که حالت Ambient Mode در تلوزیون های Q9S 8K ایجاد می کند این است که شما می توانید از تلوزیون و محیط اطراف عکس بگیرید و این عکس ها را در اختیار الگوریتمی که در تلوزیون تعبیه شده است قرار دهید تا این الگوریتم تصاویری را مشابه با محل نصب تلوزیون بر روی صفحه نمایش تلوزیون شما نمایش دهد.

مطالب مرتبط
تا سال 2022 گجت های خانه های هوشمند پیشرفت بزرگی می کنند

به گونه ای که محیط پشت تلوزیون را برای یکپارچه کردن تصویر با دیوار را نمایش می دهد.

در کنار تلوزیون Q9S 8K دستیار صوتی بیکسبی نیز قرار دارد تا تنها با دستورات صوتی امکان کنترل تلوزیون را داشته باشید و حتما مجبور نباشید تا از کنترل استفاده کنید .

جالب است بدانید که شرکت سامسونگ از پلتفرم Smart Things و اپلیکیشن آن در تلویزیون های خود استفاده کرده است تا بتواند تلویزیون های خود را به بخشی از پلتفرم خانه ی هوشمند سامسونگ تبدیل کند.

پلتفرم Smart Things به نوعی بی نظیر عمل می کند و قابلیت های فراوانی دارد که یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن این است که می توانید با استفاده از اپلیکیشن این پلتفرم، ادامه ی نمایش محتوای تلوزیون هوشمند را در تلفن همراه خود مشاهده کنید.

چنین قابلیتی عجیب نیست زیرا سامسونگ همیشه سعی داشته برای خانه های هوشمند نیز از قابلیتی بهره گیرد.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.