رنج روور لوکس SLT یک هیولای لاکچری

0

رنج روور لوکس SLT یک هیولای لاکچری

رنج روور لوکس SLT : حتی تصور چیزهای لوکسی مانند قایق بادبانی لوکس، هلیکوپتر و صندلی ساخته شده از طلای خالصی که ثروتمندان خریداری می کنند نیز برای ما دشوار است.

اما واقعیت این است که گویا دیگر افراد ثروتمند از تمام چیزهایی که می توانند خریداری کنند خسته شده اند و چیزهایی می خواهند که به دست آوردن آن ها بسیار دشوارتر باشد.

چیزهایی مانند رنج روور SLT این هیولای سفارشی یک Range Rover شش چرخ است که توسط T.Fotiadis Design برای افراد فوق العاده ثروتمند ساخته و آماده فروش شده است.

SLT مخفف Superyacht Land Tender می باشد و ایده تولید آن نیز این است که مردم ثروتمند در واقع به عنوان “سفیرهایی” توصیف می شوند که می توانند برای حمل و نقل از این خودروی استثنایی استفاده کنند در حالی که هتل شناور آنها در بندر منتظر ورودشان می باشد.

T.Fotiadis Design معمولا به ساخت و ساز قایق های فوق العاده لوکس می پردازد اما هم اکنون این شرکت تصمیم گرفته تا، مجموعه ای از چرخ ها را به Range Rover جدید اضافه کند.

با گسترش بخش عقب و بستر آن، اکنون، این خودرو به اندازه ۶×۶ از یک وانت فورد Transit عریض تر شده است که حقیقتا شگفت انگیز می باشد.

شما می توانید برای انتخاب موتور، طیف وسیعی از موتورهایی که برای مدل Range Rover در نظر گرفته شده را در نظر بگیرید، اما انتظار می رود بیشتر ثروتمندان موتور هشت سیلندر سوپر شارژر را انتخاب کنند.

گفته می شود که یک پیشرانه محیط زیست دوست هیبرید نیز به عنوان یک گزینه برای انتخاب وجود دارد.

اگر SLT خودروی مورد علاقه شما نیست، شما می توانید یکی دیگر از گزینه های هر انسان میلیونری را خریداری کنید یعنی یک، مرسدس بنز G63 6×6.

این هیولای ۵۳۶ اسب بخاری احتمالا خودرویی است که بیشتر از یک Range Rover شش چرخ در جاده ها دیده اید اما تردیدهایی در این مورد وجود دارد که آیا این خودرو با قایق لوکس ثروتمندان سازگار خواهد بود یا خیر.

مطالب مرتبط
تصویر رندر شده از ولوو S60 2019

در واقع، این خودروی سنگین وزن ۳.۷ تنی ممکن است قصر دریایی شما را غرق کند.

هنوز قیمت خودروی Range Rover Superyacht Land Tenancy اعلام نشده ، اما انتظار می رود که به استثنای هلی کوپتر، از سایر لوازم جانبی قایق لوکس شما گران تر باشد.

این اس یو وی برای اولین بار در نمایشگاه قایقرانی موناکو در ماه سپتامبر حضور خواهد داشت. چه این اس یو وی را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید این خودرویی است که به احتمال زیاد با ضایقه ثروتمندان سازگار خواهد بود.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.