سری ۸ نیامده با محصولات اشنایدر به صورت کاملا اسپرت درآمد

اشنایدر سری 8

0

سری ۸ نیامده با محصولات اشنایدر به صورت کاملا اسپرت درآمد

اشنایدر : شرکت بی ام و اخیرا نسل جدید سری ۸ را پس از ۲۰ سال وقفه معرفی کرد. خودرویی که نخستین بار نمونه مفهومی آن معرفی شد و سپس با اختلاف چند ساله شاهد رونمایی نمونه تولیدی بودیم.

مدلی که بی ام و آن را کوپه برجسته دانسته و پرچمدار کمپانی به شمار می رود. سری ۸ برخلاف دیگر محصولات بی ام و از طراحی جذاب و اسپرتی بهره می برد که خیره کننده است. البته عمده تولیدات بی ام و سبک اسپرت و لوکسی داشته که نظر هر فردی را جلب می کنند.

ای سی اشنایدر AC Schnitzer به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین تیونرهای محصولات بی ام و

سری ۸ مدتیست راهی بازار شده و حال به تازگی شرکت ای سی اشنایدر AC Schnitzer به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین تیونرهای محصولات بی ام و شناخته می‌شود و برای محصولات مختلف این شرکت، پکیج‌های ارتقای متنوعی را طراحی کرده است. در جدیدترین پروژه، اشنایدر از یک پکیج ارتقا شامل کیت بدنه و تقویت موتور برای سری ۸ رونمایی کرده و در ماه جاری از این پکیج ارتقا در نمایشگاه Essen Motor Show رونمایی می شود.

بسته مورد بحث اشنایدر ظاهر سری ۸ را جذاب تر از نسخه اصلی می کند و یک مدل برجسته در میان تولیدات بی ام و به شمار می رود. کمپانی باواریایی با طراحی مجذوب کننده خود سبب شده تا تیونرها با ارتقا محصولات آن لحظات شیرینی را به علاقمندان ارائه دهند.

ارتقای قدرت و گشتاور پیشرانه‌

شرکت اشنایدر در مرحله اول، تصمیم گرفت به ارتقای قدرت و گشتاور پیشرانه‌ی ۴.۴ لیتری توربو دوقلوی هشت سیلندر سری ۸ بپردازد تا قدرت و گشتاور این مدل در حالت استاندارد ۵۲۳ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون‌متر است، به ۵۹۱ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون‌متر افزایش یابد. AC اشنایتزر حتی برای مدل دیزلی ۸۴۰d که از پیشرانه‌ی ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی بهره می‌برد نیز یک بسته تیونینگ در نظر گرفته که قدرت و گشتاور استاندارد ۳۱۵ اسب بخار و ۶۸۰ نیوتون‌متری این مدل را به ۳۷۴ اسب بخار و ۷۸۰ نیوتون‌متر ارتقا می دهد.

مطالب مرتبط
اسپیکرهای آمازون اکو: کدام اسپیکر الکسایی بهتر است؟

دو نوع سیستم اگزوز اسپرت

کمپانی اشنایدر همچنین دو نوع سیستم اگزوز اسپرت را برای محصولات بی‌ام‌و در دست ساخت دارد که صدایی بهتر از اگزوزهای نسخه استاندارد بی‌ام‌و تولید می کند. این اگزوزها از خروجی‌های دوگانه‌ای با قطر ۱۰۵ میلی‌متر برخوردار هستند و خروجی‌های کربنی نیز ظاهری اسپرت به سری ۸ داد.

اشنایدر سواری و تعلیق سری ۸ را هم از فراموش نکرده و با کاهش ارتفاع خودرو تا ۲۰ میلی‌متر در جلو و ۱۰ میلی‌متر در عقب همراه با استفاده از رینگ‌های اسپرت ۲۰ و ۲۱ اینچی AC3 و AC1 سعی نمود تا هندلینگ را بهینه سازد. با این حساب این محصول فراتر از سری ۸ است که بی ام و معرفی نمود.

مالکان بی‌ام‌و سری ۸ می‌توانند قطعات بدنه‌ی AC اشنایدر را نیز برای اتومبیل خود سفارش داده که این قطعات شامل اسپلیتر جلو، ورودی‌های هوای جانبی و خروجی‌های هوای روی گل گیرها می‌شوند. AC اشنایدر یک اسپویلر عقب فیبر کربنی هم برای سری ۸ طراحی کرده که روی درب عقب قرار می گیرد. در انتها نیز شاهد نصب دیفیوزری در زیر سپر عقب هستیم که خروجی‌های اگزوز اسپرت در آن وجود دارد.

AC اشنایدر با طراحی و ویژگی هایی که در سری ۸ جدید به کار گرفته، آن را بدون شک به یک هیولا تبدیل نمود که در نگاه نخست نظر هر فردی را جلب می کند.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.