سوپر اسپرت جدید برابهام BT62 ، یادآور دوران طلایی فرمول یک با قیمت یک میلیون پوند معرفی شد

0

BT62 سوپر اسپرت جدید برابهام معرفی شد

این روزها بر تعداد خودروهای سوپر اسپرت در حال افزوده شدن است و یکی از کمپانی هایی که به تازگی محصول جدیدی در این دسته معرفی کرده، برابهام انگلیسی است. خودروی BT62 یادآور دوران طلایی فرمول یک به عنوان یک سوپر کار مخصوص پیست های اتومبیل رانی در لندن رونمایی شد.

موتور ۵.۴ لیتری و جعبه دنده ی ۶ سرعته برابهام BT62

از ویژگی های این خودروی  سوپر اسپرت می توان به موتور ۵.۴ لیتری تنفس طبیعی V-8 با حداکثر قدرت ۷۰۰ اسب بخار و البته حداکثر گشتاور ۶۶۷ نیوتن متر نیرو ، اشاره کرد .

همانطور که اشاره کردیم خودروی BT62 دارای ۷۰۰ اسب بخار می باشد که این قدرت در این خودرو توسط جعبه دنده ی ۶ سرعته سکوئنشال Holinger به چرخ های عقبی در این خودرو انتقال داده می شود در واقع میتوان گفت که سیستم جعبه دنده ی ۶ سرعته سکوئنشال Holinger در این خودرو واسط بین انتقال قدرت ۷۰۰ اسب بخاری با چرخ های عقب می باشد که دائم در حال رد و بدل کردن قدرت بین این دو ، در این خودرو است .

وزن برابهام BT62 به صورت ۴۱/۶۹ جلو به عقب تقسیم می شود

وزن این خودرو به صورت ۴۱/۶۹ جلو به عقب تقسیم می شود ، بال عقبی آن نیز قابل تنظیم است که توانایی تولید ۱۲۰۰ kg نیروی رو به پایین را دارد . جالب است بدانید که وزن این خودرو تنها ۹۷۲ کیلوگرم می باشد چرا که در بدنه ی آن از فیبر کربنی استفاده شده است ، علاوه بر این طول کلی این خودرو برابر با ۴۴۶۰mm و پهنای آن نیز برابر با ۱۹۵۰mm است که باعث شده است فاصله ی بین دو محور نیز به ۲۶۹۵mm برسد .

چرخ های ۱۸ اینچی به همراه لاستیک های میشلن

از مشخصه های طراحی ظاهری این خودرو می توان به چرخ های ۱۸ اینچی به همراه لاستیک های میشلن و ترمزهای ساخته شده توسط برمبو که ۶ پیستونه کرین سرامیکی می باشند اشاره کرد . مخزن سوخت خودروی BT62 برابر با ۱۲۵ لیتر می باشد ، قرار است تنها ۷۰ عدد از این خودرو تولید گردد به دلیل اینکه ۷۰ سال پیش بود که برای اولین بار سر جک برابهام اولین مسابقه ی خود را داد.

مطالب مرتبط
تویوتا و معرفی GT86 Club Series Blue Edition

علاوه بر این رنگ و طرحی که در طراحی این خودرو مورد استفاده قرار گرفته است یادآور ۳۵ پیروزی تیم برابهام در مسابقات فرمول یک می باشد . مبلغ بسیار گزافی برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است که تنها می توان از آن در مسابقات در پیست های اتومبیل رانی استفاده کرد چرا که قابلیت رانندگی در سطح شهر را ندارد ، این مبلغ گزاف یک میلیون پوند می باشد .

پیش بینی می شود استقبال از این سوپراسپرت قابل توجه باشد اما با رقم هنگفت بعید است هر فردی توانایی خرید آن را داشته باشد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.