۳ ماده اولیه لازم برای درست کردن دهانشویه خانگی

0

با ۳ ماده ی خیلی ارزان دهان شویه خانگی در خانه درست کنید و باعث براق شدن و سالم نگه داشتن دندان هایتان شوید.

بهداشت دهان کار آسانی نیست. آسیب وارد شده به دندان های سفید یا شیری می تواند مشکل ساز شود. استفاده از شوینده های الکلی برای داشتن دندان های سفید و لبخند زیبا ضروری می باشد و می تواند به سلامت دهان کمک کند. این دهان شوبه با استفاده از ۳ ماده در مدت ۵ دقیقه درست می شود.

پراکسید هیدروژن ضد عفونی وثری برای دندان ها می باشد و باعث کشته شدن باکتری های مضر در دندان های شما می شود. این دهان شویه می تواند در بهبود زخم های دهانی و مشکلات لثه هم تاثیر گذار باشد. از همه مهم تر ان است که به راحتی می توان آن را درست کرد و نسبت به مارک های تجارتی هزینه خیلی مناسب تری را دارد.

دهانشویه تجاری اغلب حاوی شیرین کننده های مصنوعی و الکل است که باعث می شود باکتری ها را از بین ببرد، اما همچنین می تواند باعث ایجاد حساسیت  شود.  شستشو دهان با الکل کم، برای بافت دهان مناسب است  و می تواند با بیماری های دندانی مبارزه کند و هم چنین  دندان هایتان را سفیدتر کند.

چرا برای درست کردن دهان شویه خانگی الکل بریزیم؟

  • دهانشویه بدون الکل ثابت کرده است که باعث براق تر شدن، رنگ سفید تر و ترمیم دندان ها می شود.
  • از آن جا که الکل انواع مخنلفی ندارد همه باکتری های خوب و بد را باهم از بین می برد و این باعث تولید کم تر بزاق می شود. شست و شوهای بدون الکل می تواند باعث براق شدن دندان ها بدون خشک شدن دهان می شود.
  • وجود پراکسید هیدروژن باعث از بین بردن پلاک های موجود در دندان ها می شود همینطور به بهبود التهاب لثه هم می کند.

اسانس نعناع نه تنها یک خوشبو کننده طبیعی دهان است، بلکه دارای خواص ضد باکتری خاصی می باشد این خاصیت با میکروب هایی که باعث تنفس بد بو می شود مبارزه می کند.

مطالب مرتبط
اقدامات هوشمندانه برای مراقبت از خود در برابر HPV

نکته: اگرچه این شستشو برای خوردن مناسب نیست، از پراکسید بالای ۳ درصد نباید استفاده نکنید. دوزهای بالای پراکسید هیدروژن می توانند اثرات سمی بر سیستم های عصبی و تنفسی داشته باشند.

برای شروع، آب، پراکسید هیدروژن و روغن نعناع را در یک شیشه ترکیب کرده و سپس مخلوط کنید. یک مقداری از دهانشو را درون دهان خود بمالید تا ۱۰ ثانیه آن را بشوید و بیرون کنید. دهانشو را در حمام خود نگهداری کنید و هر زمانی که لازم است از ان استفاده کنید.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز می باشد.


شاید مطالب زیر به شما کمک کند :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.