گامپرت آپولو آلمانی با رکورد ۷ دقیقه و ۱۱.۵۷ ثانیه پیست نوربرگ در راه مزایده

0

گامپرت آپولو آلمانی در راه مزایده

یکی از شرکت های سازنده ی خودرو که توانست در پیست نوربرگ رینگ در آلمان رکورد بزند و به مهم ترین معیار خودروسازان یعنی سرعت توجه ی کافی داشته باشد ، کمپانی گامپرت است که با استفاده از ابر خودروی خود یعنی آپولو توانست رکورد بی نظیری را از خود به جاری بگذارد . رکوردی که این خودرو در پیست نوربرگ رینگ در آلمان به ثبت رساند به سال ۲۰۰۹ مربوط می شود که در آن زمان توانست تنها در مدت زمان ۷ دقیقه و ۱۱.۵۷ ثانیه رکورد پیست نوربرگ رینگ را به نام خود به ثبت برساند .

قیمت پیشنهادی : ۳۹۷ هزار دلار

و حالا این خودرو با پیشرانه آئودی توسط شرکت اسپرینگ بوک که در کشور آلمان قرار دارد به حراج گذاشته شده است ، قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است برابر است با ۳۹۷ هزار دلار .

از ویژگی های این خودرو می توان به داشتن پیشرانه ۴.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر که به دو عدد توربو شارژر مجهز می باشد و توانایی تولید ۶۹۱ اسب بخار را دارد اشاره کرد . می توان گفت که تمام قدرتی که در این خودرو جمع شده است توسط پیشرانه ی آئودی با استفاده از جعبه دنده ترتیبی به چرخ های عقب آن منتقل می شود .

سرعت ۳۶۰ کیلومتری

وزن این خودرو ۱۲۰۰ کیلوگرم می باشد که با وجود داشتن بیشینه سرعت ۳۶۰ کیلومتری تنها در مدت زمان ۳ ثانیه می تواند از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد .

در حال حاضر آخرین خودروهایی که توانسته اند در پیست نوربرگ رینگ آلمان رکوردی به ثبت برساند خودروی پورشه GT2 RS 911 و خودروی مک لارن P1 LM می باشند ، خودروی پورشه توانست در مدت زمان ۶ دقیقه و ۴۷.۳ ثانیه در سال میلادی ۲۰۱۷ رکورد بزند و همچنین خودروی مک لارن نیز توانست تنها در مدت زمان ۶ دقیقه و ۴۵.۹ ثانیه رکورد جدیدی را به ثبت برساند که پس از این خودروها ، هنوز خودروی دیگری موفق به زدن رکورد در پیست نوربرگ رینگ آلمان نشده است.

مطالب مرتبط
جشن 50 سالگی Italdesign و رونمایی از کوپه Zerouno

تصاویر زیبایی از گامپرت آپولو آلمانی

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.