آشکار شدن اطلاعاتی از نسخه Final Edition فولکس واگن بیتل

به گزارش وب سایت Autoguide، فولکس واگن تایید کرده که بیتل پایانی به عنوان مدل 2019 در چهار تریم مختلف عرضه می شود. از جمله آنها باید به S, SE, Final Edition SE و Final Edition SEL اشاره کرد.

0

آشکار شدن اطلاعاتی از نسخه Final Edition فولکس واگن بیتل

در حالی که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون اتمام تولید بیتل فولکس واگن منتشر شده در نهایت این خودروساز خبر را در گفتگو با یکی از رسانه های خودرویی تایید کرد.

به گزارش وب سایت Autoguide، فولکس واگن تایید کرده که بیتل پایانی به عنوان مدل ۲۰۱۹ در چهار تریم مختلف عرضه می شود. از جمله آنها باید به S, SE, Final Edition SE  و Final Edition SEL اشاره کرد.

هیچ اطلاعاتی درباره ویژگی های محصولات پایانی ارائه نداد اما پیشتر کمپانی آلمانی نسخه Final Edition بیتل را معرفی کرده بود. نسل فعلی beetle سال ۲۰۰۹ معرفی شد و طی نمایشگاه لس آنجلس شاهد رونمایی آن بودیم. محصولی خاص که از ساختار نسل پیشین بهره می برد و ویژگی های جدیدی برای آن فراهم آمد.

مدلی با بدنه اسپرت و رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی که طراحی زیبایی به این مدل بخشید. در حال حاضر مشخص نیست برنامه فولکس واگن برای نسخه پایانی بیتل ۲۰۱۶ چیست.

پیش بینی می شود مدل از پیشرانه ۲.۰ لیتری چهار سیلندر ۱۷۴ اسب بخاری بهره ببرد که در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک عملکرد خوبی ارائه می دهد. پیشتر Herbert Diess یکی از مدیران ارشد فولکس واگن بیان داشت که سرنوشت بیتل مشخص نیست و کمپانی می خواهد نسخه الکتریکی را جایگزین نسخه فعلی کند.

او اظهار داشت که کانسپت ID Buzz می تواند به خوبی آینده بیتل را نشان دهد. به هر حال شایعات کافی در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود فولکس واگن چه برنامه ای در سر داشته و با چه محصولی از این برند مطرح آلمانی رو به رو هستیم.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

 

مطالب مرتبط
رازهای منشا نام شرکت پورشه برملا شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.